کد خبر: ٦٥١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/27-١١:٥١

با تاکید فرماندار ویژه آبادان در دستور کار قرار گرفت آمادگی دستگاههای اجرایی شهرستان برای مقابله با گونه های گیاهی آلرژی زا

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،صبح چهارشنبه با حضور دکتر شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان و مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان با توجه به نزدیکی به فصل پاییز و احتمال بارش بارانهای پاییزی نشست هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسانی در راستای مقابله با گونه های گیاهی آلرژی زای آبادان برگزار شد.
به گزارش آبادان نیوز ، شهبازی در این نشست با اشاره به برخی کارهای صورت گرفته در خصوص نی زدایی و هرس برخی گونه ها توسط شهرداری ، اظهار داشت با توجه به تغییر فصل و احتمال وقوع بارندگی زودتر از موعد که توسط هواشناسی پیش بینی شده است ، انتظار می رود شهرداران محترم مناطق و دیگر ادارات ، باهم افزایی نسبت به هرس درختان آلرژی زا به خصوص گونه های کونوکارپوس اهتمام بورزند. وی از دانشکده علوم پزشکی به عنوان مسئول پیگیری و نظارت در این باره نام برد و تاکید کرد: همه ی دستگاهها موظف هستند که در پروسه ی زمانی مشخص نسبت به مدیریت این موضوع و شناسایی محلهایی که تجمع این گونه ها بیشتر است، اقدامات خود را همراه به ارائه گزارش روزانه عملیاتی کنند.
شهبازی ادامه داد تمام سعی ما این است که بتوانیم تا اواسط مهرماه در جهت آسایش مردم و ارتقا ضریب سلامت تمامی گونه های گیاهی آلرژی زای موجود در منطقه هرس شوند.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،هوا،هواشناسی،معاون استاندار،معاون استاندار خوزستان،فرماندار آبادان،دکتر شهبازی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: