کد خبر: ٦٥١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/27-٠٩:٠٧

استاندار خوزستان گفت: با عقد تفاهم‌نامه میان استانداری خوزستان و وزیر کار در راستای کمک به اشتغال در خوزستان تسهیلات کم‌بهره به صنایع کوچک، متوسط و شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در حاشیه شورای اشتغال استان خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه رصد در دو ماه اخیر و با تأخیر فعالیت خود را آغاز کرده، از ابتدای سال تاکنون 37 درصد برنامه‌ریزی انجام‌شده برای سامانه رصد محقق شده که انتظار داریم تا پایان سال 100 درصد سهم خوزستان از این برنامه محقق شود.

وی افزود: درصورتی‌که برنامه‌های خوزستان 100 درصد تحقق پیدا کند می‌توانیم اعلام کنیم که 37 هزار شغل ایجاد می‌شود، در این نشست تأکید شد دبیرخانه شورای اشتغال خوزستان تحرک بیشتری در ایجاد اشتغال داشته باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این نشست مقرر شد با فرمانداران در شهرستان‌ها جلسات شورای اشتغال را پیگیری و با آنان تفاهم‌نامه‌ای درباره میزان ایجاد اشتغال منعقد کنیم تا بتوانیم در پایان سال نتیجه تعهدات را رصد کنیم.

وی با توصیه به جوانان جویای کار برای مراجعه و نام‌نویسی در سامانه رصد به نشانی rasad-eshteghal.ir، افزود: تاکنون 16 هزار نفر در این سامانه نام‌نویسی کردند که 6 هزار نفر از این تعداد مشغول به کارشده‌اند.

شریعتی با اشاره به دعوت از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای حضور در خوزستان و عقد تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات کم‌بهره توسط صندوق کارآفرینی امید به صنایع در خوزستان، گفت: با عقد این تفاهم‌نامه میان استانداری خوزستان و وزیر کار به‌عنوان رئیس صندوق کارآفرینی امید در راستای کمک به اشتغال در خوزستان تسهیلات کم‌بهره به صنایع کوچک، متوسط و شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوززستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی،وزیر کار،رییس صندوق کار آفرینی،شورای اشتغال،شورای اشتغال استان،شورای اشتغال استان خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: