کد خبر: ٦٥٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/25-٠٩:٠٧

استاندار خوزستان بعد از بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری خرمشهر از زیرساخت‌های خدمات‌رسانی در مرز بین‌المللی شلمچه بازدید و در جلسه ستاد اربعین خرمشهر حضور یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه سفر خود به شهرستان خرمشهر بعد از بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری خرمشهر از زیرساخت‌های خدمات‌رسانی در مرز بین‌المللی شلمچه بازدید و در جلسه ستاد اربعین خرمشهر حضور یافت.

در این جلسه که با حضور برخی اعضا ستاد اربعین حسینی خرمشهر در محل پایانه مرزی شلمچه برگزار شد استاندار خوزستان در جریان روند برنامه‌ریزی‌ها برای تسهیل در تردد زائران در مرز بین‌المللی شلمچه قرار گرفت.

شریعتی همچنین از روند احداث و توسعه پارکینگ‌ها در مرز شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، طرح آب‌رسانی به موکب‌های مستقر در مرز بین‌المللی شلمچه همچنین سالن پایانه مسافری و گیت‌های تهیه‌شده برای تردد زائران نیز بازدید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی،شهرداری خرمشهر،ستاد اربعین حسینی خرمشهر،آبادان نیوز

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: