کد خبر: ٦٥٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/23-١٢:٠٤

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری پدری که به دلیل اختلاف خانوادگی پسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،سردار حیدر عباس‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در 7 شهریور ماه سال جاری در شهرستان اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار به جا مانده، محل اختفای قاتل که پدر مقتول بوده را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه سه تیغه خشاب و 40 عدد فشنگ جنگی کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کند.

گفتنی است، در تاریخ هفتم شهریور ماه سال جاری، پدری فرزند خود را به علت اختلاف خانوادگی با استفاده از سلاح کلاش به قتل رساند.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اندیمشک،خبر اندیمشک،اخبار اندیمشک،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،قتل،قاتل،فرمانده انتظامی استان،فرمانده انتظامی استان خوزستان،حیدر عباسزاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: