کد خبر: ٦٥٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/23-١١:٤٨

نماینده مردم خرمشهر گفت: متأسفانه باوجود هشدارهای پی‌درپی که در ماه‌های اخیر به دستگاه‌های امنیتی درباره پیگیری جدی خط تخریب نمایندگان توسط جریانات ضدانقلاب خارج نشین با همکاری عناصر داخلی دادیم اما همچنان این جریان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

به کزارش آبادان نیوز،عبدالله سامری  در خرمشهر با رد شایعات منتشرشده درباره خود، اظهار کرد: متأسفانه باوجود هشدارهای پی‌درپی که در ماه‌های اخیر به دستگاه‌های امنیتی درباره پیگیری جدی خط تخریب نمایندگان توسط جریانات ضدانقلاب خارج نشین با همکاری عناصر داخلی دادیم اما همچنان این جریان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: بنده در طول دوره نمایندگی خود هیچ منزلی در تهران نداشته و ندارم، تمام نمایندگان از مسکن و دفتر برخوردارند اما بنا بر نظر شخصی خودم مسکن را با درخواستی دیگر معاوضه کردم و اکنون هیچ منزلی در تهران ندارم، مجلس تنها اقامتگاه بنده در تهران است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این خط تخریب ماه‌هاست فعالیت خود را باهدف ضربه به نمایندگان انقلابی کلید زده است، اینکه یک فرد معلوم‌الحال بعد از انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی دهن‌کجی کرده و به ترکیه متواری شده اکنون با حضور در گروه‌های مجازی همسو با جریان تخریب اقدام به انتشار مطالب کذب علیه نمایندگان کند قطعاً بی‌ارتباط با تحرکات ماه‌های اخیر نیست.

سامری با ابراز تأسف از بازنشر شایعات توسط افراد ناآگاه، تصریح کرد: هر فردی که مدعی است بنده‌منزلی در تهران دارم مستندات خود را منتشر کند.

وی اظهار کرد: انتظار بنده از دستگاه‌های امنیتی و قضایی پیگیری جدی اتفاقات اخیر و شناسایی مرتبطان جریان ضدانقلاب در منطقه است که خوراک موردنیاز این جریان را تأمین می‌کنند.

 

 

 

 

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان نیوز،مجلس شورای اسلامی،نماینده خرمشهرو مینوشهر،عبدالله سامری

منبع:فارس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: