کد خبر: ٦٤٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/23-٠٩:٤٣

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان:نیروی انسانی به عنوان حافظ منابع مالی و فیزیکی بزرگترین سرمایه های یک سازمان هستند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،آیین تجلیل از 25 کارمند نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان و خدمات بهداشتی درمانی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون دانشجویی و فرهنگی، جمعی از مدیران و کارکنان این دانشکده در سالن شهید فلاحی معاونت بهداشت برگزار شد. دکتر نوراله طاهری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان سخنران ویژه این آیین ضمن تبریک به کارمندان برگزیده این دانشکده با اشاره به بیانات امام علی (ع) حس مسئولیت پذیری و دانستن شرح وظایف، علاقه مندی به انجام کار و داشتن شوق در انجام کار را از ویژگی های کارمند نمونه برشمرد. معاون توسعه مدیریت و منابع، در بخش دیگری از سخنان خود، نظم و آراستگی در کارها و فرآیندها، خدمت صادقانه به مردم جامعه، امانتداری، پایندی به عهد و داشتن اطلاعات از حوزه فعالیت خود را از دیگر ویژگیهای کارمندان نمونه خواند و اظهار داشت: نیروی انسانی به عنوان حافظ منابع مالی و فیزیکی بزرگترین سرمایه های یک سازمان هستند. این مقام مسئول در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه توسعه زیر ساختهای بهداشتی و درمانی، تعمیر و تجهیز خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در شهر و روستا، ساخت بیمارستانهای جدید اشاره کرد و از راه اندازی پردیس بزرگ دانشگاهی در زمینی به مساحت 30 هکتار در آینده ای نزدیک خبر داد. در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی  30 نفر از کارمندان نمونه مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان تجلیل شدند. شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از اعضای تیم فوتسال این دانشکده که در مسابقات ادارات آبادان مقام نخست را کسب کرده بودند، تقدیر شد. اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی، مسابقه و انجام حرکات ورزشی با توپ توسط رکورددار این رشته از بخش های دیگر این آیین بود.

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پرشکی آبادان،معاون توسعه مدیریت و منابع،معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشکده پزشکی آبادان،نوراله طاهری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: