کد خبر: ٦٤١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/06-١١:٠٨

به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مردم و مسئولان بهره‌برداری از چهار پروژه گازرسانی در آبادان آغاز شد.

 

 

 

به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مردم و مسئولان بهره‌برداری از چهار پروژه گازرسانی در آبادان آغاز شد.

به گزارش آبادان نیوز،رئیس اداره گاز آبادان در آئین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت:برای این چهار پروژه گازرسانی در مجموع ۷۸ کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب سه هزار و ۶۵۰ انشعاب تعریف شد که در بخش شبکه‌گذاری حدود ۸۲ کیلومتر (بیشتر از حجم تعریفی) کار شد.

فرزاد فرجی افزود: برای اجرای این چهار پروژه اعتباری معادل ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی، این چهار پروژه گازرسانی را شامل ۱۶ کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب هزار انشعاب در منطقه ذوالفقاری با صرف اعتباری معادل دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان،۱۱ کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب ۹۰۰ انشعاب در دهکده بریم با هزینه کرد یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، ۲۶ کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب یک هزار و ۱۰۰ انشعاب پراکنده در مناطق روستایی با صرف اعتباری معادل سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ۲۵ کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب ۶۵۰ انشعاب گاز پراکنده در مناطق مختلف شهری و هزینه کرد سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فرجی با اشاره به ظرفیت پذیرش ۶۱ هزار انشعاب گاز در آبادان اظهار کرد: از این تعداد تاکنون ۳۷ هزار مشترک جذب شده‌اند و ۵۴ درصد ظرفیت خالی داریم.

رئیس اداره گاز آبادان از شهروندان آبادانی خواست تا به‌منظور بهره‌مندی آسان از نعمت گاز، نسبت به اشتراک گیری گاز اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،گازرسانی در آبادان،گازرسانی،فرزاد فرجی 
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: