کد خبر: ٦٤١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/06-١١:٠١

فردین اسکندری ورزشکار گتوندی در مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا درکشور تایلند به نشان طلا دست یافت.

 

فردین اسکندری ورزشکار گتوندی در مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا درکشور تایلند به نشان طلا دست یافت.

به گزارش آبادان نیوز،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با بیان اینکه فردین اسکندری به عنوان عضو تیم ملی کشورمان در این مسابقات حضور یافته بود،گفت: فردین اسکندری ورزشکار گتوندی عضو تیم نفت آبادان و تنها نماینده خوزستان در این مسابقات پس از غلبه بر حریفان خود با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.
بهزاد جعفرزاده افزود: این رقابت ها از روز شنبه چهارم شهریور ماه در شهر بانکوک تایلند آغاز شده بود و تا روز دوشنبه به پایان می رسد.
وی ادامه داد: فردین اسکندری در مسابقه اول شرکت کننده تیم چین را شکست داد و درمسابقات دوم و سوم خود ورزشکاران کشورهای ژاپن و تایلند را مغلوب کرد و به فینال این مسابقات راه یافت، و در روز دوم این مسابقات درمسابقه فینال ورزشکار کشور تایلند را با اقتدار شکست داد و به مقام قهرمانی و مدال طلای آسیا دست یافت. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با اشاره به سطح بالای این رقابت ها گفت: این مسابقات در سه رده سنی و با حضور بیست تیم از کشورهای مختلف آسیا از جمله چین،ژاپن،تایلند،کره،هند،مالزی،هند،چین تایپه ، ایران و دیگر کشورهای آسیایی برگزار شد و تمام تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند.
جعفرزاده یاد آور شد: فردین اسکندری تاکنون پانزده بار مقام قهرمانی تکواندو در استان خوزستان را کسب کرده و پنج بار به مقام قهرمانی کشور در رده های مختلف سنی دست یافته است. 
وی در پایان افزود:کسب 2 سال رنکینگ یک لیگ کشور از دیگر افتخارات این پدیده تکواندو خوزستان است.
شهرستان 74 هزارنفری گتوند در شمال خوزستان یکی از قطب های ورزش استان به شمار می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،تکواندو،فردین اسکندری،تکواندوکار گتوندی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: