استاندار خوزستان:مشکلات زیستی این منطقه پیگیری و برطرف می شود.

 

 استاندار خوزستان در بازدید از منطقه لشکرآباد اهواز گفت:مشکلات زیستی این منطقه پیگیری و برطرف می شود.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی سه شنبه شب پس از بازدید از منطقه لشکر آباد و مشاهده مسائل و مشکلات مردم این منطقه در حسینیه این منطقه اظهار کرد: بحث کیفیت آب و وضعیت فاضلاب ازجمله دغدغه های اصلی مردم این منطقه است که سعی می شود به زودی بخشی از این مشکلات برطرف شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: هفته آینده جلسه ای با حضور برخی از مدیران استان در استانداری تشکیل می دهیم و به صورت دقیق تر به مسائل و مشکلات منطقه لشکراباد اهواز و راهکارهای رفع آنها می پردازیم.
وی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم یکی از وظایف اصلی ما به شمار می رود و امید است بتوانیم به زودی وضعیت این منطقه را بهبود بخشیم.
شریعتی تصریح کرد: بحث روشنایی این منطقه یکی دیگر از دغدغه های مردم بوده که سعی می شود دراین خصوص نیز مسئولان مربوطه اقدام لازم را برای بهبود وضعیت روشنایی در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: وضعیت بهداشت و درمانی از دیگر خواسته های به حق مردم این منطقه است که در این خصوص نیز جلسه ای هفته آینده تشکیل می شود.
استاندار خوزستان بیان کرد: امید است با اجرای پروژه های مختلف در جهت تامین زیر ساخت لازم شرایط بهتری را برای بهبود زیست مردم استان فراهم کنیم.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان سه شنبه شب به همراه جمعی از مسئولان استان از منطقه لشکرآباد اهواز بازدید کرد.
از جمله خواسته های مردم در دیدار با این مقام اجرایی استان ،می توان به بهبود وضعیت فاضلاب، ارتقای کیفیت آب شرب و افزایش فشار آب منازل، تامین روشنایی فلکه لشکرآباد، حفظ زمین های ورزشی این منطقه،احداث درمانگاه و خانه بهداشت اشاره کرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: