کد خبر: ٦٣٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/23-١٢:٤٢

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:کلیه خبرنگاران برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای خود نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان،به دنبال احقاق حقوق آنها با الویت بخشی به بحث بیمه است اقدام کنند.

 

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کلیه خبرنگاران برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای خود نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان که یک مجمع صنفی است و به دنبال احقاق حقوق آنها با الویت بخشی به بحث بیمه است اقدام کنند.

به گزارش آبادان نیوز،محمد جورونددر همایش نقش رسانه در توسعه همه جانبه منطقه در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اعلام حمایت کامل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همواره مورد حمایت ما بوده و در زمان بروز مشکل و شکایات مختلف از آنها برای پیگیری قضایی شکایات در هرجای استان نماینده حقوقی خود را با خبرنگار همراه کرده‌ایم. 

وی افزود: هر زمان شکایتی از خبرنگار صورت گرفته بدون هماهنگی ما بوده است چراکه خوشبختانه از زمان انتصاب دکتر شریعتی به سمت استانداری خوزستان هیچ پرونده قضایی برای خبرنگاران تشکیل نشده و این اتفاق بسیار مبارکی است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که ارایه خدمات بیمه در اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست خاطرنشان کرد: ارایه خدمات بیمه بر عهده مدیران مسؤول رسانه‌ها است و طبق توافقات صورت گرفته در صورت امتناع مدیران مسوول از ارایه این خدمات، از برخی حقوق و مزایای سامانه وزارت ارشاد از جمله درجه‌بندی مطبوعاتی و یارانه محروم خواهند شد و چنان چه در ادامه به این کار مبادرت نکردند امتیاز مدیریت آنها سلب خواهد شد. 

جوروند اضافه کرد: از این رو از تمامی خبرنگاران استدعا داریم در صورت محرومیت از این خدمات و سرپیچی مدیر مسوول از این قوانین به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اطلاع بدهند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دعوت از کلیه خبرنگاران به عضویت در خانه مطبوعات استان اظهار کرد: با توجه به جلسه اخیر استاندار خوزستان با اعضای خانه مطبوعات و اختصاص مزایایی به این قشر، کلیه خبرنگاران برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای خود حتما نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان که یک مجمع صنفی است و به دنبال احقاق حقوق آنها با الویت بخشی به بحث بیمه است اقدام کنند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه از زمان تشکیل خانه مطبوعات استان شاهد مشارکت ١٨٦ نفر از خبرنگاران بودیم که یکی از خانه‌های مطبوعات خوب به شمار می‌رود و قطعا وجود این خانه مطبوعات نویدبخش اتفاقات بسیار خوبی برای عرصه رسانه‌ای استان است. 

جوروند همچنین با اعلام آمادگی برای حمایت از نشریه‌های داخلی هر شهرستان گفت: با توجه به پتانسیل‌های خوب فرهنگی و هنری در شهرستان بندرماهشهر ضرورت وجود نشریه‌های داخلی احساس می‌شود. از این رو، با هدف تقویت این نشریه‌ها ما از راه‌اندازی این قبیل نشریه‌ها استقبال کرده و در صورت تشکیل پرونده برای راه‌اندازی آن برای اخذ مجوز و شروع به کار هر چه سریع‌تر آن شخصا پیگیری خواهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،محمد جوروند

 

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: