کد خبر: ٦٢٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/17-١١:٢٣

استاندار خوزستان:تاکنون همه تلاشم رابرای حمایت ازاین تیم به کار گرفته ام.

 

 استاندار خوزستان با بیان اینکه به آینده تیماستقلال امیدوار هستم گفت: تاکنون همه تلاشم رابرای حمایت ازاین تیم به کار گرفته ام.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی اظهار کرد: سال گذشته و امسال به طور کامل در خدمت تیم بودم که خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است و به آینده این تیم امیدوار هستم.
استاندار خوزستان افزود: از ابتدای فصل تا به امروز هر اعتباری که به این تیم تزریق شده است از جانب من تزریق شده است.
وی با بیان این که تا لحظه آخر پشتیبان تیم استقلال خوزستان و دو تیم فولاد و صنعت نفت آبادان خواهیم بود افزود: تمام هزینه سفرها، اردوها و کرایه رفت و آمد و دستمزد بازیکنان را تامین کردیم و در آینده نزدیک مجددا پول دیگری به این تیم تزریق خواهیم کرد.
وی با بیان این که امیدوارم که تیم استقلال خوزستان هر چه زودتر به بخش خصوصی واگذار شود و وضعیت سردرگم این تیم روشن شود افزود: اگر امروز شرکت کشت و صنعت نیشکر اسپانسری تیم را تقبل کرده به واسطه من و هماهنگی های مداومی بود که انجام دادم.
شریعتی از پرداخت پاداش جدید به تیم استقلال خوزستان خبر داد و گفت: در چند روز آینده به واسطه حضور استقلال خوزستان در جام باشگاه های آسیا، پاداش ویژه ای به این تیم پرداخت خواهد شد.
 تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 4 امتیاز از دو بازی در مکان چهارم جدول رده بندی جای دارد. این تیم در هفته سوم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه میزبان تیم سایپا البرز خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: