کد خبر: ٦٢٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/12-١١:٥٠

آیین استقبال از پیکر مطهر 48 شهید گمنام با حضور جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان اهواز چهارشنبه شب در معراج شهدای این شهرستان برگزار شد.

 

آیین استقبال از پیکر مطهر 48 شهید گمنام با حضور جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان اهواز چهارشنبه شب در معراج شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آبادان نیوز،پیکر مطهر 48 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح روز سه ‌شنبه دهم مرداد ماه 96 از مرز شلمچه وارد کشور شد و مورد استقبال مردم ولایتمدار استان قرار گرفت.
آیین استقبال از پیکر مطهر این شهدای والامقام در مرز شلمچه برگزار و مردم شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار و اندیمشک از این پیکرهای پاک این شهیدان استقبال کردند. 
پیکر این شهدا روز چهارشنبه به معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر 2 جاده اهواز- اندیمشک منتقل شد.
این پیکرها در طول یک ماه اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مناطق عملیاتی زبیدات، کتیبان، ام‌الرصاص و ساحل غربی اروندرود در خاک عراق تفحص شده‌اند.
این شهدا درعملیات‌های محرم، رمضان، کربلای چهار و تک ارتش ـ ژاندارمری در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.
پیکر مطهر این 48 شهید چند روزی میهمان معراج شهدای اهواز است و مردم برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا به این مکان مقدس مراجعه می کنند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،شهید،شهدای گمنام

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: