کد خبر: ٦٢٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/11-١١:٢٢

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهشهر:دولت باید اعتباراتی در خصوص این نقاط حادثه‌خیز به ما اختصاص دهد.

 

 

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهشهر با اشاره به نقاط پرحادثه این شهرستان گفت: دولت باید اعتباراتی در خصوص این نقاط حادثه‌خیز به ما اختصاص دهد زیرا این نقاط، حوادث زیادی را به بار آورده‌اند.

به گزارش آبادان نیوز،فرحان عبادی اظهار کرد: نقاط سانحه‌خیز این شهرستان شناسایی و تعیین شدند و مشاوری از تهران برای بررسی این نقاط به شهرستان ماهشهر آمد و قرار شد که این نقاط را اصلاح کند.

وی با اشاره به این‌که شهرستان ماهشهر دارای چهار نقطه سانحه‌خیز مهم است، افزود: نقاط حادثه‌خیز این شهرستان در جاده‌های اصلی شامل ماهشهر – امیدیه، ماهشهر – بندرامام و ماهشهر - هندیجان هستند و فعلا اقداماتی برای رفع حادثه‌خیزی این نقاط، شامل نصب علائم ایمنی در مسیرهای اصلی، نصب چراغ راهنما و خط‌کشی‌های لازم برای جلوگیری از حوادث انجام شده است.

عبادی با بیان این‌که برای بعضی از نقاط سرعت‌گیر نیز نصب شده است، افزود: مسیر ماهشهر – هندیجان نیاز به جداکننده داشت که در حال حاضر 50 درصد از کار آن انجام شده است و نیروهای ما در حال ادامه کار هستند.

وی تصریح کرد: خوشبخانه به دلیل استقرار نیروهای گشت در این نقاط، از عید تاکنون هیچ‌گونه سانحه‌ای رخ نداده است و برای رفع موانع این نقاط، قبل از عید نوروز شیب شیروانی آن‌ها را در حدود یک کیلومتر انجام دادیم.

عبادی درباره انتظارات خود از دولت بیان کرد: لازم است دولت توجه ویژه‌ای به شهرستان ماهشهر داشته باشد زیرا این شهرستان صنعتی و افراد غیربومی زیادی در این شهرستان تردد می‌کنند و تاکنون هرگونه اقدامی که در جهت رفع نقاط پر حادثه صورت گرفته، اعتبارات آن از محل منابع داخلی و اداره راهداری شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: اگر مشکلی در خصوص راه و جاده این شهرستان به وجود آید، آسیب آن ملی می‌شود. پس لازم است دولت اعتباراتی برای رفع نقاط حادثه‌خیز به ما بدهد زیرا اصل نگهداری راه‌ها، از راه اعتبارات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهشهر،فرحان عبادی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: