کد خبر: ٦٢٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/10-١١:٥٠

جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی دزفول صبح روز سه شنبه با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در سیزدهمین روز جستجو پیدا شد.

 

جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی دزفول صبح روز سه شنبه با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در سیزدهمین روز جستجو پیدا شد.

به گزارش آبادان نیوز،مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:گروه های غواص این سازمان که از ساعت 4:50 دقیقه صبح امروز به منطقه چال کندی اعزام شده بودند پس از کاهش دبی رودخانه توانستند جنازه یکی دیگر از مفقودان حادثه چال کندی را در عمق 6 متری آب واقع در حد فاصل سنگ شماره 1 و 2 کشف و از رودخانه خارج کنند.
عبدالحسین معظم فر تصریح کرد : کشف جنازه در ساعت 7:30 دقیقه رخ داد ولی به علت متورم شدن و گیر کردن در بین 2 صخره بیرون آوردن آن بیش از یک ساعت به طول انجامید.
وی افزود: پس از یک ساعت تلاش، ماموران امداد و نجات سازمان اتش نشانی دزفول توانستند جنازه کشف شده را از بین دو صخره رها سازی کرده و بلافاصله؛ ضمن هماهنگی با سازمان باغ بهشت وی را به سردخانه منتقل کنند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول از همه نیروهای غواص آتش نشانی،امدادی ، محلی،ارگانهای دولتی و تمام دست اندر کارانی که در این رابطه به آتش نشانان کمک کردند تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد طی امروز و فردا جنازه آخرین مفقودی حادثه چال کندی کشف شود.
معظم فر گفت: جنازه کشف شده بیش از حد متورم شده و طبق شواهد متعلق بهمحمدرضا پیر محمدی است.
29 تیرماه امسال یک گروه 19 نفره از گردشگران که از اهواز عازم منطقه چال کندی دزفول شده بودند دچار حادثه شده و 14 نفر از آنها نجات یافتند.
تاکنون اجساد 4 نفر از افراد مفقود شده این گروه گردشگری پیدا شده و از سرنوشت یکی دیگر همچنان خبری نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،چال کندی دزفول،حوادث،خبرحوادث،اخبارحوادث،محمدرضا پیر محمدی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: