کد خبر: ٦٢٧٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/09-١٢:٣٧

قطع چند ساعته برق در مناطقی از شهر دزفول از صبح روز دوشنبه تا ساعت 11:30 دقیقه شهروندان را در گرمای طاقت فرسای تابستان کلافه کرد.

 

 قطع چند ساعته برق در مناطقی از شهر دزفول از صبح روز دوشنبه تا ساعت 11:30 دقیقه شهروندان را در گرمای طاقت فرسای تابستان کلافه کرد.

به گزارش آبادان نیوز،تعدادی از شهروندان دزفولی ساکن خیابان های نبوت ، توحید ، اقبال و آفرینش روز دوشنبه در تماس با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشتند:از حوالی ساعت 5 صبح امروز تا ساعت 11:30 دقیقه برق این مناطق قطع شده است.
آنان افزودند:ساکنان این مناطق در هوای گرم و طاقت فرسا بیش از 6 ساعت را در بی برقی و بعضا در بیرون از منازل سپری کردند.
به گفته این شهروندان ، برخی خانواده ها که دارای بیمار و یا کودک خردسال می باشند به دلیل قطع برق ناچار به ترک منازل شده و راهی منازل اقوام خود در سایر مناطق شهر دزفول شدند.
مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق دزفول در خصوص علت قطع برق در مناطقی از این شهر گفت:به علت اجرای پروژه شهرداری دزفول موسوم به پروژه تقاطع غیرهمسطح فتح المبین ناچاز به زمینی کردن کابل های ایستگاه فوق توزیع برق در میدان یعقوب لیث در مجاورت این طرح شدیم.
وحید سالاری افزود:برای اجرای این طرح به ناچار سه فیدر از صبح امروز از مدار خارج شد که به خاموشی برق در خیابانهای آفرینش،طالقانی،شریعتی تا آفرینش ،جاده شمس آباد و برخی مناطق دیگر دزفول منجر شد.
وی با اشاره به اینکه برق این مناطق از ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز دوشنبه قطع شده است ادامه داد:در حال حاضر عملیات برق به پایان رسیده و برق این مناطق وصل شده است.
قطع برق در مناطقی از شهر دزفول در روز دوشنبه نهم مردادماه در حالی است که استانداری خوزستان به دلیل شدت گرما از هفتم تا 12 مردادماه ساعت کاری ادارات را در این استان کاهش داده است.
شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت 124 هزار مشترک برق دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،برق،دزفول

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: