کد خبر: ٦٢٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/08-١١:٥١

فرماندار بندرماهشهر:2 هزار و 700 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به همراه ماشین آلات عملیاتی لازم برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان بندرماهشهر اختصاص پیدا کرد.

 

فرماندار بندرماهشهر گفت: 2 هزار و 700 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به همراه ماشین آلات عملیاتی لازم برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان بندرماهشهر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش آبادان نیوز،منصور قمر افزود: اصلاح شبکه آب و فاضلاب این شهرستان، قطعی و افت فشار آب مشکلات زیادی را برای مردم به همراه داشته و برطرف کردن آن از دغدغه های اصلی مردم بوده است. 
وی گفت: از این مبلغ یک هزار و 350 میلیارد ریال برای آب و فاضلاب بندرماهشهر، 970 میلیارد ریال برای آب و فاضلاب بندرامام خمینی (ره) و 140 میلیارد ریال سهم آب و فاضلاب شهر شهید چمران هزینه می شود.
قمر اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته مدتی است اصلاح شبکه آب این شهرستان شروع شده و هفته آینده نیز شاهد آغاز اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان ماهشهر خواهیم بود.
وی گفت: با تحقق این امر در یک برنامه سه ساله زمان بندی شده مشکلات قطعی، افت فشار آب بندرماهشهر، بندرامام، شهر چمران و شهرک طالقانی و مناطق حاشیه ای این شهرستان به طور کامل رفع خواهد شد.
وی اظهار کرد: با اقداماتی که برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان آغاز شده در سال های آینده مردم از آب شرب با کیفیت که سال های زیادی از آن بی نصیب بودند، بهره مند خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،فرماندار بندرماهشهر،منصور قمر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: