کد خبر: ٦٢٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/02-١١:٥٨

9 فیلم تولید هنرمندان دزفول به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ارسال شد.

 

9 فیلم تولید هنرمندان دزفول به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ارسال شد.

به گزارش آبادان نیوز،رئیس انجمن سینمای جوان دزفول گفت:جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران یکی از معتبرترین جشنواره های خاورمیانه است که هر ساله با حضور فیلمسازان ایرانی و بیش از 50 کشور جهان از جمله فرانسه ،اسپانیا،کانادا ،آمریکا و دیگر کشورها در تهران برگزار می شود .
محمدباقر حنطوش زاده افزود:بیش از سه هزار فیلم کوتاه در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کردند که در پایان حدود 200 فیلم کوتاه از آثار شرکت کننده در بخش های مختلف پذیرفته خواهند شد.
وی گفت:فیلم کوتاه خانه ای در تاریکی و چمدان هر دو ساخته محسن علیخانی،فیلم جوانی ساخته لیلا براتی،نابودگر کوچک ساخته حیدر عباسی حاجیوند ،جنگ آخر ساخته حبیب جعفری،به همین سادگی ساخته علی تقی گندمکار و نیاز ساخته رضا چراغ چشم هفت فیلم کوتاهی هستند که از انجمن سینمای جوان دزفول جهت حضور در این جشنواره بین المللی به تهران ارسال شدند.
حنطوش زاده افزود:همچنین فیلم های کسی که مثل هیچکس نیست به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تقی گندمکار و آرزوهای کودکی به کارگردانی و تهیه کنندگی اکبر دره بالایی جزو فیلم هایی هستند که از دزفول به این جشنواره ارسال شده اند.
رئیس انجمن سینمای جوان دزفول گفت:پارسال نیز انجمن سینمای جوان دزفول با فیلم مستند فاتحین دز ساخته احسان صامت زاده در بخش مسابقه این جشنواره بین المللی حضور داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،رئیس انجمن سینمای جوان دزفول،محمدباقر حنطوش زاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: