استاندار خوزستان:30 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل مجتمع ورزشی فجر علی‌آباد سه، ساخت 2 مدرسه 6 کلاسه و تجهیز مدارس علی‌آباد و زویه اختصاص یافت.

 

آبادان نیوز:استاندار خوزستان گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور تکمیل مجتمع ورزشی فجر علی‌آباد سه، ساخت 2 مدرسه 6 کلاسه و تجهیز مدارس علی‌آباد و زویه اختصاص یافت.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی در بازدید از مناطق زویه و علی‌آباد اهواز اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش ازجمله فضاهای آموزشی و ورزشی در اولویت جذب اعتبار هستند. 

 

وی با بیان اینکه 30 میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در این مناطق اختصاص یافت، تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام در آموزش و پرورش افزایش فضاهای آموزشی است که با اختصاص اعتبار فوق شاهد ساخت 2 مدرسه 6 کلاسه، تجهیز تمام مدارس علی‌آباد و زویه و تکمیل مجتمع ورزشی فجر علی‌آباد سه خواهیم بود.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: تمام تلاش دولت در استان خوزستان در راستای رفع کمبود فضاهای آموزشی و برطرف ساختن چالش‌های آموزش و پرورش است.

 

شریعتی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار استان از اولویت‌های دولت است، اظهار کرد: رسیدگی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و برطرف ساختن مشکلات مردم در این مناطق در دستور کار است و اختصاص این اعتبار در راستای کمک به آموزش و پرورش در انجام وظایف آن است.

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی
منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: