کد خبر: ٦٠٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/21-١٣:٢٣

وحید کیانی، مرتضی حیدری‌آل‌کثیر، حامد صافی، محمدمهدی شفیعی، علی‌رضا شفیعی و زهرا شعبانی در مراسم شعرخوانی که ۲۰ خرداد 96 برگزار شد در محضر مقام معظم رهبری حضور یافتند.

 

آبادان نیوز:وحید کیانی، مرتضی حیدری‌آل‌کثیر، حامد صافی، محمدمهدی شفیعی، علی‌رضا شفیعی و زهرا شعبانی در مراسم شعرخوانی که ۲۰ خرداد 96 برگزار شد در محضر مقام معظم رهبری حضور یافتند.

وحید کیانی، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خوزستان به گزارش آبادان نیوز،از حضور هفت شاعر خوزستانی در مراسم شعرخوانی در محضر رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: حوزه هنری هر ساله برگزارکننده این مراسم است. مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری به مسئولیت علی‌رضا قزوه به تمام مراکز آفرینش‌های ادبی در واحدهای استانی اعلام کرد کتابی از شاعران حرفه‌ای استان تهیه و به تهران ارسال کنند و براساس آن کار انتخاب شاعران برای حضور در این دیدار انجام شد.

وی اظهار کرد: به دنبال این ابلاغ مجموعه خوبی از عمده شاعران استان تهیه و به حوزه هنری کشور ارسال شد و در آنجا پیرامون انتخاب شاعران خوزستانی برای دیدار با مقام معظم رهبری تصمیم گرفته شد.

کیانی بیان کرد: هر سال ۲ یا سه نفر از شاعران خوزستانی در این دیدار حضور می‌یافتند و گاه، هیچ‌یک از شاعران استان از امکان حضور در این مراسم بهره‌مند نمی‌شدند که امسال خوشبختانه برای اولین‌بار هفت نفر از شاعران استان به این مراسم دعوت شدند.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،وحید کیانی،مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خوزستان،رهبر معظم انقلاب

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: