کد خبر: ٦٠١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/18-١١:٢٦

بعد از مفقود شدن رئیس دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در تهران، پیکر وی در میان شهدای حادثه تروریسی امروز مجلس شورای اسلامی شناسایی شد.

 





بعد از مفقود شدن رئیس دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در تهران، پیکر وی در میان شهدای حادثه تروریسی امروز مجلس شورای اسلامی شناسایی شد.

به گزارش آبادان نیوز، به دنبال حادثه تروریسی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و شهید شدن تعداد از هموطنان به دست تروریست ها، رئیس دفتر هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در تهران، مفقود شده بود که اکنون اعلام شد که جعفر جعفر زاده در میان شهدای انتقال یافته به بیمارستان بقیه الله تهران شناسایی شده است.

خادمی پیش از شناسایی پیکر این شهید گفته بود که مسئول دفتر مندر مجلس در پی حادثه تروریستی امروز مجلس ناپدید شده است و تاکنون هیچ اطلاعی از وی ندارم. دفتر کارم در طبقه چهارم ساختمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار داشته که هنگام حمله تروریست‌ها و ورودشان به ساختمان، با توجه به اینکه کانون تیراندازی ها در مقابل دفتر بنده بود صدمات زیادی به دفتر وارد شد.

پس از هجوم تروریست ها به ساختمان، دو تن از کارمندان دفتر به نام های صالحی نسب و خالد زمانی به همراه دیگر کارکنان دفاتر و مهمانان که در آن ساختمان بودند، به دلیل تیراندازی در ساختمان و به طبقه هفتم پناه گرفتند.

متاسفانه در این حادثه تروریستی مسئول دفتر بنده مفقود شده است و طی تماسی که با حراست مجلس و خانواده وی داشتیم اطلاع دقیقی از وی در دست نیست.

اخبار خوزستان ،آبادان نیوز ،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: