استاندار خوزستان:حوادث تروریستی خللی در عزم ملت ایران در مبارزه با پدیده شوم تروریسم ایجاد نخواهد کرد.

 

آبادان نیوز:استاندار خوزستان با محکومیت دو حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران و ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حوادث گفت: حوادث تروریستی خللی در عزم ملت ایران در مبارزه با پدیده شوم تروریسم ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در ضیافت افطار شرکت های دانش بنیان ، رسانه های گروهی و مدیران اجرایی استان در میهمانسرای باغ معین اهواز افرود: چنین حوادثی که شبیه ترقه بازی است نمی تواند ملت و نظام اسلامی را در مبارزه واقعی با تروریسم و حامیان آنان دلسرد کند.
وی با بیان اینکه در جریان این دو عملیات تروریستی که در ساختمان مجاور مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) رخ داد همه تروریست ها با اقدام به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند افزود:هرگونه اقدام تروریستی با پاسخ قاطع ، سخت و کوبنده نیروهای امنیتی مواجه خواهد شد.
شریعتی ابراز امیدواری کرد تروریست ها امکان گذر از سیستم های امنیتی کشور را نداشته باشند و پیش از هرگونه تحرکی به جزای اعمال خود برسند. 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به مسیر توسعه و پیشرفت خود با وجود سنگ اندازی جبهه استکبار ادامه می دهد افزود: این حوادث تروریستی نشان داد که باید یک عزم بین المللی در مبارزه با تروریسم شکل بگیرد.
در جریان دو عملیات تروریستی در اطراف مجلس شورای اسلامی حرم مطهر امام(ره) که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت 13 تن به شهادت رسیدند و 37نفر دیگر مجروح شدند.
با اقدامات متقابل نیروهای امنیتی و واکنش سریع هر چهار عامل تروریستی تهران به هلاکت رسیدند.
بنا به این گزارش استاندار خوزستان در این آئین از طرح اشتغال زای خانه بازار همگام با اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال با هدف توسعه مشاغل خانگی در استان رونمایی کرد. 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز، استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: