نشست هم اندیشی شهردار خرمشهر و مدیران شهرداری با منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر

 

 

 

 

 

 

نشست هم اندیشی شهردار خرمشهر و مدیران شهرداری با منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر


به گزارش  آبادان نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر :نشست هم اندیشی عزیز ساعدی شهردار خرمشهر، معاونین و مدیران شهرداری با منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر خرمشهر  در دفتر شهردار با محوریت گزارشی از عملکرد شهرداری و اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته تشکیل شد.

شهردار خرمشهر ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور منتخبین شورا به بیان گزارشی از عملکرد شهرداری خرمشهر پرداخت و افزود در طی مدت تقریبی 8 ماه که بنده در خدمت مردم شریف خرمشهر به عنوان شهردار می باشم در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به روز شده ایم علی رغم اینکه در زمان تحویل، با چهار ماه حقوق معوقه مواجه بوده ایم که با توکل بر خداوند و با پی گیری های آقای سامری نماینده مردم شریف خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی توانستیم حقوق های معوقه را پرداخت نماییم.

در مقایسه با یک سال گذشته دو برابر افزایش درآمد داشته ایم و علاوه بر پرداخت حقوق و حق بیمه کارکنان، در حوزه های خدماتی و عمرانی شهر اقدامات خوبی انجام گرفته است.

ساعدی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: احداث بلوار زنجان به طول 600 متر، احداث میدان دژ، آسفالت معابر، پروژه کفپوش گذاری پیاده روهای سطح شهر از جمله بلوار ورودی به طول دوهزار متر، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر فاز دوم کوی بهروز، کوی هاشمی، افزایش سرانه فضای سبز و... بخشی از عملکرد شهرداری خرمشهر بوده است.

شهردار خرمشهر به ضرورت وحدت و همدلی اعضا شورا و شهرداری اشاره کرد و افزود : طی پی گیری ها و رایزنی های آقای سامری نماینده مردم با ریاست جمهور450 میلیارد ریال اعتبار به خرمشهر تعریف که توافق نامه اولیه آن طی هفته جاری ان شالله منعقد خواهد شد و پس از تخصیص اعتبار ، پروژه های تعریف شده به مرحله اجرایی خواهند رسید، پروژه هایی نظیر احداث پیاده رو جدید بلوار ساحلی امام (ره) با توجه به ضرورت پیش بینی شده به مبلغ 170 میلیارد ریال ، احداث پارک ساحلی بعد از پل قدیم از روبروی جگرفروشان و آسفالت معابر در تمام محلات خرمشهر خواهد بود.

در ادامه نیز منتخبین شورا ضمن عرض تشکر از شهردار بدلیل تشکیل جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون وحدت و همدلی اعضاء شورا و شهرداری پرداختند و تلاش کلیه اعضاء را خدمت به مردم برشمردند. جلسه راس ساعت 20 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.


اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ،خبرهای خرمشهر ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: