کد خبر: ٥٩٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/06-٠٩:٢٣

مسوولان باشگاه فولاد که در حال بررسی گزینه‌های مختلف، اعم از داخلی و خارجی برای هدایت این تیم بودند، در نهایت با سیداکبر پورموسوی، سرمربی فعلی استقلال خوزستان به توافقات اولیه دست پیدا کردند.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز - منطقه خوزستان، مسوولان باشگاه فولاد که در حال بررسی گزینه‌های مختلف، اعم از داخلی و خارجی برای هدایت این تیم بودند، در نهایت با سیداکبر پورموسوی، سرمربی فعلی استقلال خوزستان به توافقات اولیه دست پیدا کردند.

فولادی‌ها پیش از این قصد به خدمت گرفتن پائولو سرجیو را داشتند و درحالی‌که پیش‌نویس قرارداد را هم با او به امضا رسانده بودند، به دلایلی حضور این مربی خارجی در فولاد منتفی شد.

اگر در ادامه مشکل خاصی پیش نیاید، پس از بازی روز سه‌شنبه (نهم خردادماه) استقلال خوزستان برابر الهلال عربستان، پورموسوی رسما سرمربی فولاد خواهد شد.

پورموسوی امسال در اولین تجربه مربیگری خود توانست در بدترین شرایط مالی که باشگاه استقلال خوزستان با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، این تیم را به جایگاه خوبی در لیگ برتر برساند، ضمن این که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز خوش درخشید؛ تمامی این موفقیت‌ها و کاربلدی پورموسوی، از دلایل عمده انتخاب وی به عنوان سرمربی فولاد است.

 

آبادان نیوز،اخبار خوزستان،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: