کد خبر: ٥٩٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/25-١٠:٠٨

فرماندار آبادان گفت: هر اقدامی که منجر به امیدوارتر شدن مردم به آینده و حضور حداکثری آنها در انتخابات شود، مورد استقبال، قبول و تائید ما است.

 

 

 

 

 

 

فرماندار آبادان گفت: هر اقدامی که منجر به امیدوارتر شدن مردم به آینده و حضور حداکثری آنها در انتخابات شود، مورد استقبال، قبول و تائید ما است. 

به گزارش آبادان نیوز ،عزیزاله شهبازی  با اشاره به اینکه این نوع از اقدامات بیشتر در قالب برگزاری نشست ها انجام می شود، اظهار کرد: به طور حتم برگزاری نشست ها بایستی از مجرای قانونی خود (معاونت سیاسی فرمانداری) و با کسب مجوز انجام شود. 

وی از رای مردم به منزله باور، عقیده و حق الناس نام برد و افزود: عزممان را در امانت داری از آراء مردم جزم کرده ایم و شهروندان مطمئن باشند که در این باره هیچ کوتاهی انجام نمی شود. 

شهبازی اظهار کرد: رای مردم به هیچ وجه خریدنی و یا فروختنی نیست لذا رای یک فرد چه روستایی و چه شهری با یکدیگر برابر است و ما از تمامی آراء به نحو مطلوبی صیانت می کنیم، مردم از وظایف خود آگاهند و رسانه ها نیز در این باره به برگزارکنندگان انتخابات و مردم برای شناخت افراد اصلح کمک کنند. 

وی از آبادان به عنوان شهری استراتژیک و راهبردی نام برد و تصریح کرد: بر این اساس مردم بایستی به فردی اصلح، متخصص و متعهد رای دهند. 

فرماندار آبادان با بیان اینکه انتظار برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور را داریم، گفت: امید می رود تا افرادی که دارای تعهد، تخصص و توانانی انجام کار هستند و زمان بیشتری را برای مردم صرف می کنند انتخاب شوند زیرا زیرساخت های مناسبی برای انجام کارها وجود دارد.

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: