کد خبر: ٥٩٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/17-٠٩:٤٦

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:

طوفان گرد و غبار در راه خوزستان است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:طی روز گذشته وزش باد ۶۰ کیلومتر را در برخی شهرهای استان داشتیم و دید افقی در شهر اهواز ۷۰۰ متر رسید.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،کوروش بهادری عنوان کرد : طی روز گذشته وزش باد ۶۰ کیلومتر را در برخی شهرهای استان داشتیم و دید افقی در شهر اهواز ۷۰۰ متر و در شهرهای آبادان، شادگان و ماهشهر نیز به حدود ۵۰۰۰ متر رسید که البته به تدریج وضعیت بهبود پیدا کرد.

وی افزود: بررسی مدل های هواشناسی نشان می دهند که فعلا شاخص های ناپایداری بالاست و تا روز دوشنبه شاهد وزش تندبادهای نسبتا شدید همراه با فعالیت کانون های گرد و غبار محلی را پیش بینی می کنیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: به دنبال فعالیت این کانون های گرد و غبار در خوزستان پیش بینی کاهش دید نسبی در برخی شهرهای استان به ویژه نوار مرزی، مرکزی و جنوب را داریم.

بهادری بیان کرد: طی این روزها پدیده رگبارهای پراکنده، رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی شمالی و شرقی نیز دور از انتظار نیست.

وی با اعلام این خبر که تا روز دوشنبه خلیج فارس نیز مواج است، ادامه داد: طی این روزها شاهد روند افزایش دما بین دو تا چهار درجه سانتیگراد هم خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای آبادان و امیدیه با دمای هوای ۴۰ درجه سانتیگراد و شهر ایذه با دمای هوای ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای استان بودند.

بهادری در پایان گفت: پیش بینی می شود حداقل دمای هوای فردا در اهواز ۱۸ درجه سانتیگراد و حداقل به ۳۹ درجه سانتیگراد برسد.

اخبار خوزستان ،خبر خوزستان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: