کد خبر: ٥٩٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/09-١١:٥٧

از سوی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان برنامه‌های هفته جوان این دانشکده اعلام شد.

 

 

 

 

 

 

 

از سوی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان برنامه‌های هفته جوان این دانشکده اعلام شد.

به گزارش آبادان نیوز، باتوجه به در پیش بودن هفته جوان-16الی22اردیبهشت- به منظور تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جوانان در تمام ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی، کمیته‌ای با شعار جوانی، نشاط، ازدواج سالم با حضور معاون فنی و مدیرسلامت خانواده جمعیت و مدارس و کارشناسان ستادی معاونت بهداشت برگزار شد.

با توجه به جمعیت نزدیک به 173هزار نفری جوانان که قسمت عمده‌ای از جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان را تشکیل می‌دهند و از آنجایی که مساله سلامت جوانان مساله فرابخشی بوده و با مشارکت همه واحدها میسر می‌شود اهم فعالیت‌های پیشنهادی واحدها برای اجرا در این هفته اعلام شد.

برگزاری کمپین در خصوص سبک زندگی سالم، پخش پیام‌های رادیویی مرتبط با سلامت جوانان در تمام روزهای هفته در آوای سلامت، تقدیراز سفیران سلامت دانشجویی منتخب و معرفی اپلیکیشن سلامت جوانان از جمله این برنامه‌ها هستند.

ارائه مشاوره‌های رایگان به جوانان، برگزاری شورای امنیت غذایی منطقه‌ای، برگزاری همایش‌های مهارت‌های اجتماعی برای دانشجویان، برگزاری جشنواره فرهنگی در زمینه سلامت جوانان با مشارکت معاونت دانشجویی فرهنگی، انجام مراقبتهای جوانان در کانون‌های تجمعی، پخش برنامه‌های تلوزیونی در راستای برنامه‌های سلامت جوانان و مطرح کردن موضوعات مرتبط با سلامت جوانان در نماز جمعه برنامه‌های بعدی دانشکده علوم پزشکی آبادان در هفته جوان به شمار می‌روند.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: