کد خبر: ٥٨٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/04-١٢:١٣

ناظر گمرکات استان خوزستان:

استقرار گمرک در گیت های منطقه آزاد اروند

ناظر گمرکات استان خوزستان از استقرار در گیت های خروجی منطقه آزاد اروند ظرف دو هفته آینده خبر داد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ناظر گمرکات استان خوزستان از استقرار در گیت های خروجی منطقه آزاد اروند ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،محمدرضا جعفری  عنوان کرد : در زمان حاضر در مراحل نهایی کار برای استقرار در گیت ها قرار داریم  که با رفع نقاط بسیار کوچک باقی مانده و مستقر شدن همکاران مربوط به این حوزه همچون پلیس راهور و نیروی انتظامی در کنارمان، آمادگی کامل برای استقرار ایجاد می شود.

جعفری افزود: برای انجام بهینه کارها گمرکاتمان را دسته بندی کرده ایم و احکام برای استقرار در گیت های منطقه آزاد اروند آماده تحویل است، تکلیف داریم تا با حداقل ها در گیت ها مستقر شویم و از آنجایی که موافق انجام کاری هستیم که تسهیلات و منفعتش حتی به طور موقت، برای مردم آبادان باشد لذا به محض آماده شدن گیت ها به سرعت در آنها مستقر می شویم.

وی اظهار کرد: به نظر می رسد با رفع نقاط کوچک باقی مانده، می توانیم ظرف یکی دو هفته آینده در گیت ها مستقر شویم.

جعفری تصریح کرد: خوشبختانه به لحاظ تامین نیروی فنی مورد نیاز (ارزیاب ها) مشکلی نداریم زیرا بر اساس هماهنگی های انجام شده این نیروها از گمرکات آبادان و خرمشهر تعیین شده اند.

ناظر گمرکات استان خوزستان گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و شتغال نامگذاری شده، هدفگذاری از ورود و استقرار در این گیت ها در مرحله نخست برای آن است که سهمیه تعیین شده ۴۰۰ میلیون دلار و یا بیشتر(که مد نظر گمرک هم هست) برای شهرستان را محقق کنیم و این یعنی گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

جعفری با اشاره به استقرار گمرک در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر افزود: با استقرار گمرک در گیت های منطقه آزاد اروند دیگر بحث تضامین، ضمانت نامه و قوانین خاصی که در آن مناطق هست، برداشته می شود، یعنی اگر یک شرکت، یک خط تولید و یا سازمانی که نیازهای اولیه اش با ورود کالایی رفع می شود، با استقرار گمرک در گیت ها به طور قطع دیگر نیازی به ضمانت نامه، مجوزها و اظهار نامه ها نیست و این اتفاق تنها در محدوده منطقه آزاد اروند انجام می شود و در سایر مناطق استان خوزستان چنین نیست

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: