کد خبر: ٥٧٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/19-١٩:٢٥

معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

نصب و راه‌اندازی دستگاه جذب اتمی در آبادان

معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی دانشکده پزشکی آبادان از نصب و راه‌اندازی دستگاه جذب اتمی pinAACle 900H در این مجموعه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از نصب و راه‌اندازی دستگاه جذب اتمی pinAACle 900H در این مجموعه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،دکتر محمد محبوبی، گفت: دستگاه جذب اتمی pinAACle 900H کمپانی Perkin Elmer با حضور کارشناسان آزمایشگاه در آزمایشگاه شیمی، بیوشیمی و آنالیز دستگاهی مجتمع آزمایشگاهی معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان نصب و راه اندازی شد.

وی در همین خصوص افزود: این دستگاه از نوع شعله، کوره بوده که ضمن برخورداری از کاربری آسان سیستم نرم‌افزاری، برای تشخیص و سنجش فلزات، فلزات سنگین در نمونه‌های زیست محیطی، پایش‌های بهداشتی مراکز صنعتی و آنالیز سموم کاربرد دارد.

معاون آموزشی، تحقیقات و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از این رو خرید و نصب آن به عنوان یکی از اولویت‌های تجهیزات پژوهشی و از الزامات دانشکده پزشکی و بهداشت محیط تعیین شده بود.

وی افزود: بر این اساس با پشتیبانی رئیس دانشگاه و منطقه آزاد اروند آبادان در راستای تقویت زیرساخت‌های اساسی و با پیگیری‌های مستمر آزمایشگاه، پس از بررسی‌های کارشناسی، دستگاه جذب اتمی خریداری شد.


اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: