کد خبر: ٥٧٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/18-١٠:٢٦

آیین کلنگ‌زنی درمانگاه شیمی‌درمانی خرمشهر برگزار شد

دانشکده علوم پزشکی آبادان به دنبال استانداردهایی بالاتر از استانداردهای کشور

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی به استانداردهایی بالاتر از استانداردهای کشوری می‌رسیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی به استانداردهایی بالاتر از استانداردهای کشوری می‌رسیم.

به گزارش آبادان نیوز، دکتر علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش در آیین کلنگ‌زنی مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: اگر اتفاق خوبی در حوزه سلامت منطقه محقق می‌شود حاصل شکل‌گیری یک اجماع بین تمام مسئولان شهری است. وی اضافه کرد: منطقه آزاد اروند 400میلیارد تومان را به حوزه سلامت منطقه اختصاص داده که این توجه قابل تقدیر است و بنیاد مستضعفان نیز با اختصاص 120میلیارد تومان همراه ما بوده و وزارت بهداشت نیز همین مقدار را برای توسعه خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان اختصاص داده است. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه اتفاقی که در حوزه سلامت شکل گرفت حاصل فعالیتی جمعی است، افزود: ما هم برای شکل‌گیری اتفاقات خوب فضا را باز گذاشتیم و خیرین سلامت نیز در این فضا یاری‌رسان‌مان بودند. وی با اشاره به این موضوع که آبادان و خرمشهر به عنوان مرکز مقاومت، شایسته بهترین‌ها هستند، بیان کرد: ظرفیت تخت‌‎های بیمارستانی ما تا 2سال آینده به بالاتر از استانداردهای کشوری می‌رسد و با این اقدام در کشور نمونه می‌شویم. دکتر آموزنده با اعلام این خبر که با اضافه شدن 600 تخت بیمارستانی در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان نزدیک به 2هزار و 500 شغل ایجاد خواهد شد، افزود: از وزیر محترم بهداشت تشکر می‌کنم که شرایط تحصیل دانشجویان بومی رشته پزشکی در این منطقه را فراهم کرده است. در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه خرمشهر نیز با اشاره به لزوم فراهم کردن بستر آرامش برای مردم توسط پزشکان عنوان کرد: در این سال‌ها گام‌های بلندی در عرصه بهداشت و درمان خرمشهر برداشته شده است. وی با بیان این موضوع که وظیفه من تقدیر و تشکر از مسئولان حوزه سلامت است، خاطرنشان کرد: در این راستا از دکتر آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بسیار تشکر می‌کنم. امام جمعه خرمشهر با اشاره به این موضوع که امروز اگر کلنگی زده می‌شود در آینده مشکلی از مردم حل خواهد شد، افزود: دانشگاه‌ها بعد از انقلاب در تربیت پزشکان بسیار موفق عمل کرده‌اند. آیین آغاز احداث درمانگاه شیمی‌درمانی خرمشهر که مساحتی 264 متری دارد با حضور جمعی از مسئولان شهری دقایقی پیش انجام شد.


آبادان نیوز ،اخبار خرمشهر ،

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: