کد خبر: ٥٧٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/05-١١:١٩

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز پیمان ادیبی گفت : یک دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته کونگ‌فو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بالغ بر 400 شرکت‌ کننده در این مسابقات شرکت خواهند کرد که این رزمی‌کاران در روزهای چهار تا ششم اسفندماه در سالن ولی‌عصر آبادان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: این مسابقات ضمن اینکه در سطح قهرمانی کشور برگزار خواهد شد، به‌ عنوان انتخابی تیم‌ ملی نیز از آن یاد می‌شود.

ادیبی عنوان کرد: در حال حاضر کونگ‌فو آبادان پنج ملی‌پوش را در اختیار دارد، و ضمن اینکه مدعی عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات است، این امید می‌رود که نفرات بیشتری را در لیست تیم ملی مشاهده کنیم.

وی یادآور شد: 11 شرکت‌کننده زیر نظر دو سرمربی و پنج مربی درجه یک از آبادان در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته این رقابت‌ها از طریق شبکه‌های سراسری و سیمای مرکز آبادان به‌صورت زنده و مستقیم برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از استان خوزستان دو تیم در قالب منتخب خوزستان و تیم هیئت کونگ‌فو آبادان در این مسابقات شرکت خواهند کرد که ضمن نیاز به حمایت مسؤولان در استان و شهرستان برای برگزاری هر با کیفیت این مسابقات، از علاقه‌مندان به این رشته نیز دعوت می‌شود تا ورزشکاران را در طول این رقابت‌ها تنها نگذارند.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: