کد خبر: ٥٦٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/29-١٠:١٧

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیمارستان ولیعصر خرمشهر مشکل کمبود پتو ندارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، دکتر عبداله خوان‌زاده گفت : بعد از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، سطح کیفی سلامت در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان ارتقا پیدا کرد که در این بین نباید از حمایت سازمان منطقه آزاد اروند در چارچوب تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت به سادگی گذشت.

وی از برخی خدمات ارائه‌شده بهداشتی و درمانی در خرمشهر گفت و افزود: احداث اورژانس بیمارستان ولیعصر، راه‌اندازی اتاق عمل چشم این بیمارستان و آغاز به کار ساخت بیمارستان شهید موسوی این شهرستان از جمله این اقدامات است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این موضوع که بعد از طرح تحول سلامت شکل و شمایل ارائه خدمات سلامت در خرمشهر کیفیت بهتری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال از دیگر خدماتی بود که به مردم عزیز خرمشهر ارائه شد.

وی همچنین تصریح کرد: آندسکوپی و کولونوسکپی نیز به زودی در خرمشهر آغاز به کار می‌کنند.

دکتر خوان‌زاده از حضور پزشکان متخصص در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت و ادامه داد: از زمان تاسیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، سالیانه 30تا 40 پزشک متخصص و فوق تخصص وارد منطقه می‌شوند که بین 11 تا 15 پزشک سهم خرمشهر در سال بوده است.

وی با بیان این مهم که در برخی از رشته‌ها با کمبود پزشک متخصص در خرمشهر روبرو هستیم، گفت: با توجه به این موضوع که در رشته‌هایی مثل چشم‌پزشکی و مغز و اعصاب، تربیت پزشک در کشور کم است سهم ما نیز در این رشته‌ها زیاد نیست، با این حال تمام تلاش خود را به کار بسته تا این کمبودها را نیز جبران نماییم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از افتتاح کلینیک دندانپزشکی در خرمشهر ظرف چند هفته آینده خبر داد. وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که یک متخصص سونوگرافی را به خرمشهر اضافه کنیم و با توجه به هزینه‌های پایین‌تر سونوگرافی دولتی و تمام‌وقت بودن حضور پزشک در این رشته استقبال بالایی را در بخش دولتی شاهد بوده‌ایم.

دکتر خوان‌زاده با بیان این موضوع که تریاژ بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر فعال و منظم است، بیان کرد: رئیس بیمارستان ولیعصر خرمشهر متخصص طب اورژانس است و به همین خاطر در این حوزه فعالیت‌های بسیار خوبی در بیمارستان صورت گرفته است.

وی در قسمت دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: بعد از طرح تحول سلامت پتوهای زیادی به بیمارستان‌ها داده شد تا جایی که ما مجبور شدیم تعداد زیادی از پتوهای دسته دوم بیمارستان ولیعصر خرمشهر را اهدا کنیم.

این مقام مسئول بیمارستان ولیعصر خرمشهر در همین خصوص اضافه کرد: در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر به هیچ عنوان مشکل کمبود پتو نداریم و باید ثابت شود که تصویر منتشرشده در فضای مجازی مربوط به این بیمارستان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه فضاهای مجازی علیرغم قابلیت‌های بالایی که دارند مورد سواستفاده قرار می‌گیرند ولی در عین حال اگر ثابت شود که تصویر منتشرشده متعلق به بیمارستان ولیعصر خرمشهر است به صورت جدی موضوع را پیگیری می‌کنیم.

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: