کد خبر: ٥٦٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/28-١١:٤٢

امام جمعه آبادان گفت: موضوع تیراندازی در برخی مراسم این روزها آسایش مردم این شهرستان را سلب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان با موضوع تیراندازی که در محل دفتر امامت جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: از مردم آبادان به دلیل آنکه مدتی است جلسات شورای فرهنگ عمومی تشکیل نشده، پوزش می طلبم، همانگونه که فرماندار هم مدتی است به کرات تاکید دارند حضور مسئولان در جلسات ضعیف است و یکی از دلائل ما برای برگزار نکردن جلسات شورای فرهنگ عمومی نیز همین بوده این موضوع سبب شده تا ما کارآمدی جلسات شورای فرهنگی را در صحنه اجتماع شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه خلاء شورای فرهنگی در سطح شهر به طور جدی مشهود بود، تصریح کرد: امید می رود تا با کمک اهالی قلم و مسئولان بتوانیم جلسات پربار و نتیجه بخشی را به شکل مستمر و دنباله داری داشته باشیم.

امام جمعه آبادان گفت: یکی از چالشهای جدی که امروز همه اعم از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی را درگیری کرده و حتی بنده نیز سه بار از طریق تریبون نماز جمعه به آن پرداخته و تذکرات لازم را ارائه کرده ام موضوع تیراندازیهایی است که آسایش مردم را سلب کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: بخشی از این تیراندازیها در مراسمات عزاداری و عروسی انجام و  بخشی هم توسط افرادی انجام می شود که به شکل استتار شده ای و به صورت شبانه، سوار بر موتور در مناطق مختلف شروع به تیراندازی می کنند و با این کارشان در دل مردم رعب و وحشت ایجاد می کنند و این قضیه نگران کننده و بر هم زننده امنیت شهر است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به اینکه این موضوع به مرور بر بحث انجام سرمایه گذاریها در منطقه نیز تاثیر می گذارد، اظهار کرد: در این قضیه بخشی از خانواده ها نسبت به فرزندانشان احساس نگرانی دارند و حتی در برخی موارد کوچ اجباری صورت می گیرد و حتی کسانی که قصد آمدن به اینجا را دارند با این وضعیت نمی آیند.

وی تصریح کرد: پس از شکل گیری منطقه آزاد اروند ما هم شاهد رشد جمعیتی بودیم و هم اینکه جلو مهاجرت به سایر شهرها گرفته شد و این از نقاط قوت است که بایستی دید.

امام جمعه آبادان گفت: موضوع تیراندازی در موارد یاد شده و حتی از لحاظ بُعد روانی بر جامعه، خانواده، محله و منطقه تاثیر منفی می گذارد ضمن آنکه عده ای هم که به دنبال بهانه و فضاسازی برای انجام دزدی و یا غیره هستند از این وضعیت سوء استفاده می کنند به همین دلیل باید برای آن چاره اندیشی جدی صورت گیرد.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان،خبر آبادان خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: