کد خبر: ٥٦٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/28-١١:٢٥

فرماندار آبادان گفت: عملیات فاز دوم پالایشگاه آبادان وارد مرحله اجرا شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ،عزیزاله شهبازی گفت: در زمان حاضر در حال تجهیز کارگاه برای شروع به کار فاز دو پالایشگاه آبادان هستند.

وی با بیان اینکه حدود سه ماه کار مطالعات طرح به انجام می رسد، اظهار کرد: در فاز نخست اجرای این عملیات، نیاز به سه هزار و ۶۰۰ تا چهار هزار نیرو دارد که با لحاظ اولویت نیروهای بومی برای به کارگیری، نیروهای مورد نیاز جذب می شوند.

شهبازی تصریح کرد: از آنجایی که فاز دو پالایشگاه طی دو مرحله به انجام و اتمام می رسد به همین دلیل در مجموع برای اجرای فاز دو پالایشگاه، هشت هزار نیرو نیاز است که جذب این تعداد نیرو با توجه به زمان بر بودن پروسه انجام و اتمام آن می تواند زمینه کار و اشتغال خوبی برای بخش زیادی از افراد جویای کار باشد.

به گفته وی، باید با تلاش شبانه روزی و انجام کارهای واقعی زمینه انتفاع بهتر و بیشتر مردم را فراهم کنیم.

فرماندار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمعیت بالای جوانان در حال تحصیل در دانشگاه ها، رسالت سنگین مسئولان دانشگاه ها را متذکر شد و گفت: مسئولان دانشگاه ها باید برای دانشجویان برنامه ریزی و هدف گذاری کنند تا یک دانشجو پس از اتمام تحصیلاتش بتواند به نحو بهتری از آموزشهای قابل ارائه در دانشگاه بهره ببرد.

شهبازی، راه اندازی بازارچه مرزی اروندکنار را نیز یادآور شد و افزود: با تلاشهای فراوان این بازارچه را راه اندازی کردیم و سقف اعتباری خوبی نیز برای آن تعیین شد اما متاسفانه به رغم تمامی تلاشها، می بینیم که اداره صنعت، معدن و تجارت با کم کاری خود موجب شده تا تعاونیهایی که باید در این رابطه فعال شوند را تشکیل نداده است.

وی با بیان اینکه تجارت و بازرگانی، کشاورزی، آبزی پروری و صنعت مهمترین ظرفیت های کار و اشتغال در شهرستان آبادان به شمار می روند، اظهار کرد: در شهرستان آبادان جوانان تحصیل کرده و متخصص فراوانی در زمینه های مختلف وجود دارند که متاسفانه به رغم مهیا شدن برخی ظرفیت های اشتغال اما متولیان ساماندهیجوانان وتحویل امکاناتبه آنان کم کاری و کوتاهی می کنند.

شهبازی همچنین اقدامات بسیار مطلوب انجام شده در حوزه کشاورزی را یادآور شد و تصریح کرد: به طور قطع مدیران باید با اعتماد سازی برای جوانان، در این زمینه مشارکت خود را نشان دهند.

فرماندار آبادان یادآور شد: امید می رود تا مدیران با حضور پر رنگ تر و مسئولانه تر خود در جلسات مختلف، آینده خوبی را برای مردم و به ویژه جوانان رقم بزنند و خروجی جلسات رشد و شکوفایی جوانان توانمند آبادانی در عرصه های مختلف باشد.

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: