کد خبر: ٥٦٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/23-٠٩:٠١

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز این تیم با برتری در برابر صبا، گوشه ای از فوتبال برزیلی خود را به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، فیروز کریمی پس از پیروزی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی امروز دو تیم از نظر فنی قابلیت بررسی و نگاه جدی را دارد.

وی افزود: امروز صنعت نفت هم در زمان آغاز بازی و هم موقعی که گل دریافت کرد و عقب افتاد، بازی خوبی انجام داد. به عبارتی یک بکش بکش و بازی بی هدف از سوی صنعت نفت برای رسیدن به دروازه حریف شاهد نبودیم.

کریمی بیان کرد: به نظر من بازی امروز تیم فوتبال صنعت نفت، نشان از شخصیت فوتبالی آبادان دارد که بازی آنها حساب شده بود. واقعیت این است که صنعت نفت به فوتبال برزیلی معروف است و امروز شاهد گوشه ای از آن در ورزشگاه تختی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان اضافه کرد: بعد از ۶ جلسه تمرین با صنعت نفت، به نظر بازی امروز بسیار ایده آل بود ضمن اینکه عقیده دارم که با کسب نتیجه پیروزی از سوی نفت، حق به حقدار رسید هر چند صبا هم با تمام قوا بازی کرد و قصد دارد از این بازی امتیاز بگیرد.

کریمی ادامه داد: به ثمر رسیدن سه گل در این بازی نشان می دهد که امروز دو تیم فوتبالی خوبی را به نمایش گذاشتند. امروز ما استحقاق پیروزی را داشتیم ولی خدا را شکر در دقایق پایانی به این مهم دست یافتیم.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبر آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: