کد خبر: ٥٦١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/15-١١:٤٩

ساعدی عنوان کرد :خرمشهر با توجه به مزیت ها و پتانسیل های موجود از ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه گذار برخورداراست.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،اولین جلسه شورای سرمایه گذاری شهرداری خرمشهر روز دوشنبه 13 دی با حضور حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر ، عزیز ساعدی شهردار خرمشهر و مدیران شهرداری در راستای جذب سرمایه گذار و بررسی پیشنهادات واصله سرمایه گذاران و متعاقبا آغاز اجرای پروژه های کلان در حوزه های مختلف عمرانی، گردشگری، تجاری و... در دفتر شهردار خرمشهرتشکیل شد.

دستور کار جلسه بررسی پروژه های بزرگ تعریف شده شهرداری از قبیل پروژه پارگینگ طبقاتی و مجتمع تجاری اداری ، پروژه پارک آبی و شهربازی، پروژه کمپینگ چند منظوره گردشگری، پروژه پل تفریحی گردشگری عابر پیاده بر روی رودخانه کارون و پروژه دهکده گردشگری صلح بود که در نهایت پس از بحث  و تبادل نظر و بررسی پیشنهادات واصله سرمایه گذاران 2 پروژه بزرگ عمرانی پارگینگ طبقاتی و مجتمع تجاری اداری و پارک آبی و شهربازی مورد تصویب واقع شد که ان شاالله پس از طی تشریفات اداری عملیات اجرایی این پروژه ،  تا قبل از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

عزیزساعدی شهردار خرمشهر با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت ها با جذب سرمایه گذار افزود: خرمشهر با توجه به مزیت ها و پتانسیل های موجود از ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه گذار برخورداراست.

شهردار خرمشهر در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : همکاری سرمایه گذار خصوصی با سازمان ها و ادارات که در زمینه ارائه خدمات عمومی فعالیت می کنند باعث ایجاد رفاه عمومی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ها باید به این سمت حرکت کنند که موضوع جذب سرمایه و سرمایه گذار را به عنوان یکی از اصلی ترین اقدامات خود پذیرا باشند.

شهردارخرمشهر افزود : به فضل الهی با ورود سرمایه گذاران 2 پروژه شاخص و کلان مورد تصویب قرار گرفت و ان شالله تا قبل از پایان سال جاری عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز خواهد شد. برنامه های بسیار خوبی در جهت جذب سرمایه گذاران پیش بینی شده است لذا با توجه به آماده سازی بستر برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی ، سایر پروژه های تعریف شده نیز عملیاتی خواهند شد.

آبادان نیوز ،اخبار خرمشهر ،خبرهای خرمشهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: