کد خبر: ٥٥٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/13-٠٩:٠٣

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی پیش از ظهر امروز یکشنبه در قالب گشت دریایی از آبراهه اروند رود بازدید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، الهام امین زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی پس از ورود به فرودگاه بین المللی آبادان با حضور در بندر از مرز آبی اروند رود در قالب گشت دریایی بازدید کرد.

در جریان این بازدید همسر استاندار خوزستان، فرماندار آبادان، مسئول امور بانوان فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان نظامی، انتظامی و محلی و  خبرنگاران وی را همراهی کردند.

در این گشت که به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه در طول مسیر آبراهه اروند رود به سمت خلیج فارس انجام شد وی از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی نیروهای دریابانی و مرزی قرار گرفت.

در ادامه سفر یک روزه دستیار رئیس جمهور به آبادان وی از روستای نقشه حیر و امام حسین در توابع بخش مرکزی اروندکنار بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این روستاها قرار گرفت.

قطعی و کمبود آب شرب مناسب (قطعی حدود ۱۲ ساعته آب و وجود آب دارای املاح زیاد در زمانی جریان داشتن آب در خطوط لوله)، نبود ایستگاه پمپاژ آب برای آبرسانی مناسب به نخیلات، وجود گرازهای وحشی و نبود سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان از جمله کمبودهایی بود که روستائیان خواستار رسیدگی و تامین آنها از دستیار رئیس جمهور به عنوان زبان گویای اهالی روستا از رئیس جمهور شدند.

به گفته آنان، روستائیان خرمای برحی که از بهترین نوع خرمای این مناطق به شمار می رود و امکان صادرات در حجم بسیار آن وجود دارد اکنون به دلیل مشکلات ناشی از عدم آبرسانی کافی به نخیلات دچار مشکل شده است ضمن آنکه کشت میانه کاری نیز به دلیل همین مشکل ناممکن شده است.

روستائیان از نیروهای نظامی و انتظامی به دلیل تامین امنیت مطلوب و خوب در روستاهایشان قدردانی کردند.



اخبار آبادان ،آبآدان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: