کد خبر: ٥٥٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/29-١١:٤٢

صبح یکشنبه ۲۱ آذر ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی شهر آبادان از ماجرای گرفتار شدن در دام مرد شیطان صفتی پرده برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز

این زن در حالیکه اشک می ریخت گفت: برای رفتن به خیابان امیرکبیر در انتظار تاکسی بودم که خودروی پژو ۴۰۵ سفید رنگی جلوی پایم توقف کرد و با فرض اینکه مرد جوان مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم اما پس از سوار شدن درهای خودرو قفل شد و راننده قوی هیکل مسیرش را به سمت دیگری تغییر داد.

وی افزود: تا خواستم با جیغ و فریاد از مردم کمک بخواهم مرد قوی هیکل چاقوی بزرگی را روی پهلویم فشار داد و با تهدید به مرگ خواست تا ساکت باشم.

زن جوان ادامه داد: راننده شیطان صفت به سمت جاده متروکه ای در بیرون از شهر رفت و در حالیکه با اشک التماسش می کردم که مرا رها کند اما بی فایده بود و مرد قوی هیکل نقشه شومش را به اجرا رساند و پس از آن چاقویش را روی گردنم گذاشت و ادعا کرد اگر از او شکایت کنم مرا خواهد کشت و پس از آن مرا در خیابان خلوتی رها کرد و پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان به دستور سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای دستگیری عامل این سناریوی شیطانی وارد عمل شوند.

تجسس ها برای دستگیری راننده ارابه شیطان کلید زده شد و ماموران در گام بعدی پی بردند که دختر جوان دیگری روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه اسیر اقدام شیطانی مرد قوی هیکل شده است.

دختر جوان به ماموران گفت: منتظر تاکسی بودم که  پژو ۴۰۵ سفید رنگی جلوی پایم توقف کرد و اما چون احتمال می دادم مرد جوان مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که درهای خودرو قفل شد و راننده جوان مسیرش را به بیرون شهر تغییر داد.

وی افزود: شروع به جیغ و فریاد کردم که مرد قوی هیکل چاقوی بزرگی را روی گردنم گذاشت و تهدید به مرگ کرد و در بیابان های جاده ماهشهر مرد جوان نقشه شومش را به اجرا رساند.

در این مرحله ماموران با کمک ۲ طعمه مرد شیطان صفت تصویر چهره نگاری شده مرد قوی هیکل به دست آمد و ماموران با در دست داشتن این سرنخ به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند و خیلی زود تصویر یکی از شرورهای سابقه دار به نام جمال شناسایی شد.

همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه مرد شیطان صفت را ردزنی کنند و ماموران با شناسایی مخفیگاه جمال در منطقه ذوالفقاری روز پنج شنبه ۲۵ آذر ماه متهم شیطان صفت را دستگیر کردند.جمال ۳۰ ساله پس از دستگیری ادعا کرد در ساعتی که زنان اسیر مرد شیطان صفت شده اند در خانه بوده و بی گناه است.

این ادعا در حالی بود که همسر و فرزند جمال هدف تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد که در همان ساعت هایی که ۲ زن هدف آزار و اذیت قرار گرفته اند جمال در خانه نبوده است.

۲ زن جوان پس از دستگیری مرد شیطان صفت زمانیکه در برابر جمال قرار گرفتند وی را به عنوان همان راننده پژو ۴۰۵ سفید رنگ شناسایی کردند.کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که جمال ۳ زن دیگر را در شهر اهواز و خرمشهر را به بهانه مسافرکش سوار بر خودرویش کرده و با تهدید چاقو آنها را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

بنا به این گزارش، بازپرس پور عسکر از شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهر آبادان دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گیرد تا پرده از راز دیگر جرائم شیطانی احتمالی این مرد آزارگر برداشته شود.

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،حوادث

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: