کد خبر: ٥٥٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/20-١٨:١٦

با حکم شهردار آبادان مدیران مناطق شهرداری و سازمان عمران تغییر کردند. محمد حویزاوی در احکامی جداگانه چند تن از مدیران را منصوب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،شهردار آبادان با اشاره به تغییرات انجام شده اظهار کرد: تشکیلات شهرداری آبادان باید متناسب با نیازهای مردم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد بنابراین تغییر و تحولات صورت گرفته در سطوح مدیریتی در راستای بهبود اموری بوده که شهرداری موظف به انجام آن است.
وی بیان کرد: بهره‌گیری از تجارب افراد در سطوح مختلف مدیریتی امری مهم است که در نهایت به پویایی و افزایش سطح خدمات رسانی در مجموعه خدمات رسان و مردمی منتهی می‌شود و شهردار صرفاً با هدف استفاده از حداکثر انرژی افراد، مدیران جدید را منصوب کرد.
شهردار آبادان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری عنوان کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر علاوه بر کسب رضایت شهروندان منشاء خدمات بهتر به آنان باشیم و تغییر این روند را به خوبی مشاهده کنیم.
وی از مدیران خواست تلاش شبانه روزی برای ساختن آبادان را سرلوحه کار خود قرار دهند و افزود: تلاش خود را مضاعف کنید و توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم برخوردار داشته باشید. بر اساس این گزارش، سید محمد حسین سیادت که پیش از این به عنوان مدیر منطقه یک شهرداری فعالیت می‌کرد جای خود را به فرهاد میاحی داد.
میاحی تنها مدیری در شهرداری آبادان است که قبلا تجربه مدیریت هر سه منطقه شهرداری را در کارنامه کاری خود داشته است. فرهاد محمدیان نیز که قبلا معاونت شهرسازی و معماری را عهده دار بود با حکم شهردار آبادان به عنوان سرپرست منطقه دو منصوب شد. وی به جای سلمان برقول به این سمت منصوب شد.
حویزاوی همچنین در حکم دیگری، حسین خلف دریس را به سمت سرپرست منطقه سه منصوب کرد. وی پیش از این معاونت خدمات شهری همین منطقه را عهده دار بود. طبق احکام صادره از سوی شهردار آبادان، محسن یاساییان نیز به عنوان مدیرعامل جدید سازمان عمران به جای سید سعید غاوی نژاد که اخیرا منصوب شده بود معرفی شد. وی از مدیران شهرداری خرمشهر بوده است.
همچنین سلمان برقول به عنوان مدیر منطقه ی تازه تاسیس چهار شهرداری و حسین زال بهبهانی به عنوان معاون اداری مالی منطقه چهار منصوب شدند.
گفتنی است با صدور احکام تغییرات مدیریتی توسط شهردار آبادان، آئین تودیع و معارفه مدیران مربوطه نیز صبح امروز برگزار شد.

 


آبادان نیوز  ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،خبر آبادن


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: