کد خبر: ٥٥٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/06-٠٩:٠٣

رهبر معظم انقلاب تفکر بسیجی را نیاز امروز جامعه می دانند و به حقیقت بسیج وجدان بیدار امت اسلامی است.

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته آبادان افزود: رهبر معظم انقلاب تفکر بسیجی را نیاز امروز جامعه می دانند و به حقیقت بسیج وجدان بیدار امت اسلامی است.
وی اظهارکرد: بسیج یک پدیده شگفت انگیز الهی، انقلابی و دینی است و این نهاد مقدس در پرتو عنایت الهی برای ایران حاصل شده است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی، عشق و خدماتی بود که به اهل بیت(ص) انجام شد و این چهره اسلام رحمانی است که همه مردم برای یک امر مقدس در کنار یکدیگر کار کنند.
وی در ادامه خطبه، خطاب به نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: آبادان و جوانان آبادانی با مشکلات زیادی از جمله بیکاری روبه رو هستند و برای رفع این مشکل نیاز به همت نمایندگان مردم آبادان در مجلس است.
خطیب جمعه آبادان گفت: دولت کنونی از آغاز کار خود وعده ساخت پالایشگاه خوزستان را در آبادان داد اما این وعده عملی نشده و دلیل آن برای ما نامشخص است و با مدیریت وزیر نفت ساخت این پالایشگاه در حال تعطیل شدن است.
وی افزود: از سوی دیگر ساخت فاز دوم پالایشگاه آبادان فرصت 12 هزار شغلی را در اختیار جوانان این شهر قرار می دهد اما در حصول این امر هم کوتاهی صورت می گیرد.
وی همچنین اظهارکرد: مهمترین مشکلات آبادان مساله فاضلاب، رسیدگی به نخلستان ها و ایجاد اشتغال است.

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،آبادان ،

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: