کد خبر: ٥٤٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/04-١٠:٤٠

در صورت آغاز نشدن عملیات اجرایی در این مدت، جایگزینی برای این اداره کل معرفی خواهد شد.

 








 مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان با اشاره به مهلت 2 هفته ای به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری، و صنایع دستی خوزستان، برای اجرای موزه منطقه ای گفت: در صورت آغاز نشدن عملیات اجرایی در این مدت، جایگزینی برای این اداره کل معرفی خواهد شد.
 
به گزارش آبادان نیوز  ،پیمان کاظمی نژاد  اظهار کرد: نشستی برای تعیین تکلیف ساختمان نیمه تمام موزه منطقه ای در جزیره شادی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شده است.
 
وی افزود: در این نشست مقرر شد به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان 2 هفته مهلت داده شود تا عملیات اجرایی موزه را دوباره آغاز کند، در غیر این صورت اجرای این طرح به سازمان آب و برق خوزستان واگذار خواهد شد.
 
کاظمی نژاد اظهار کرد: امسال 50 میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی به اداره کل میراث فرهنگی خوزستان اختصاص داده شده که با این اعتبار باید ساخت موزه منطقه ای را از سربگیرد.
 
بر اساس این گزارش، موزه منطقه ای خوزستان در جزیره ای واقع در رودخانه کارون در شهر اهواز در حال ساخت است. در سال 82 قرار بود به موزه آب تبدیل شود اما این طرح در سال 88 متوقف شد و ساختمان نیمه کاره آن برای احداث موزه منطقه ای به میراث فرهنگی خوزستان تحویل داده شد. پس از آن عملیات اجرایی به کندی ادامه داشت و در سال های اخیر نیز به طور کلی متوقف بود.
 
موزه منطقه ای خوزستان در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
خوزستان ،اخبار خوزستان ،آبادان نیوز
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: