کد خبر: ٥٤٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/04-١٠:٣١

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: تعداد تخت‌های سرم‌تراپی شهرستان 5 عدد بود که برای رفاه مردم این مقدار به 12 تخت افزایش پیدا کرد

 

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: تعداد تخت‌های سرم‌تراپی شهرستان 5 عدد بود که برای رفاه مردم این مقدار به 12 تخت افزایش پیدا کرد.

به گزارش آبادان نیوز ،فرشید بهشتی با تاکید بر اینکه واحد سرم‌تراپی در بیمارستان ولیعصر خرمشهر راه‌اندازی شد، اظهار کرد: این اقدام در اورژانس بیمارستان برای رفاه مردم انجام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تخت‌های بخش بستری بیمارستان به تعداد 21 تخت افزایش پیدا کرد، ادامه داد: در اورژانس بیمارستان ولیعصر شهرستان 16 تخت مختص به مردان و زنان و یک CPR بود که حدود 4 تخت به آن اضافه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برای واحد سرم‌تراپی 12 تخت تعبیه شده است، گفت: تعداد تخت‌های سرم‌تراپی 5 عدد بود که برای رفاه مردم این مقدار به 12 تخت افزایش پیدا کرد.

بهشتی در رابطه با خدمات ارائه شده در بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر اظهار کرد: اکنون اورژانس دارای دو پزشک عمومی است که آنها در یک شیفت خدمات ارائه می‌دهند و در شیف دیگر، پزشک طب به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی در پایان از افزایش دو پزشک طب در ماه آینده برای خدمت‌رسانی به بیماران خبر داد.

 

آبادان نیوز ،اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ،خرمشهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: