کد خبر: ٣٠٥٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/22-١٥:٢٩

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

دراین بسته خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

بازداشت سارقین سیم برق و منزل در خرمشهر

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار داشت: در پی اعلام سرقت منزل در خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری های 11 و 12 با کار اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی 2 سارق را در این ارتباط شناسایی و طی عملیات های جداگانه و غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: سارقان در تحقیقات فنی پلیس به 15 فقره سرقت سیم برق و منزل در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

سرهنگ سهرابی درپایان بااشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی، عاملی مهم در پیشگیری از سرقت ها است لذا از شهروندان تقاضا داریم همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مدنظر قرار داده و پیشگیری را در اولویت قرار دهند./ اخبار آبادان


آبادان تا امشب بارانی است

محمد سبزه‌ زاری اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، فعالیت سامانه بارشی از ابتدای امروز در بخش‌های غربی، جنوب‌غربی و جنوبی خوزستان آغاز شد و باعث بارش پراکنده باران شد که گاهاً همراه با رعدوبرق بود. همچنین، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای و کاهش دما نیز مشاهده شد.

درشهرستان آبادان تا یازده و سی دقیقه، ۲ و ۲ دهم میلیمتر باران بارید.

این سامانه بارشی از اواخر امروز تا اواسط روز دوشنبه، باعث رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های متوسط گاهاً تندباد لحظه‌ای، به ویژه در نیمه جنوبی استان، و احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی نقاط و کاهش دما خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در این ایام، در شمال خلیج فارس، موج‌های همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

در روز های سه‌شنبه و چهارشنبه، آب و هوای نسبتاً پایداری در سراسر استان خواهیم داشت. از اواخر روز چهارشنبه، سامانه بارشی فعال و گسترده استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد./ خبر آبادان


اجرای طرح آرامش توسط پلیس در آبادان

رییس پلیس آبادان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح آرامش با هدف جلب رضایت عمومی و کاهش جرائم و آسیب های موجود با محوریت محله محور در سطح شهرستان آبادان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ کیومرث کشوری گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ،کلانتری هاو یگان امداد در 48ساعت گذشته موفق به شناسایی و جمع آوری54نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر و کشف مقادیری قابل توجه از انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی آبادان درادامه بااشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق مجرمان سابقه دار توسط ماموران انتظامی گفت: پلیس با بکارگیری تمام توان و امکانات موجود 18 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار شهر را نیز حین اجرای طرح شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ کشوری درپایان از توقیف 31دستگاه وسایط نقلیه متخلف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد و گفت: مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح های پلیس ضمانتی برای استمرار و استحکام امنیت در اجتماع خواهد بود./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: