کد خبر: ٣٠٢١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/10/10-١٤:٣٩

در این خبر به تشریح آخرین اخبار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آخرین های صنعت نفت آبادان را اینجا بخوانید.

 

استعفا ویسی از نفت آبادان

باشگاه صنعت نفت آبادان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با استعفای عبدالله ویسی موافقت کرده است.

باشگاه صنعت نفت آبادان نوشت: ضمن تشکر از تمام زحمات جناب آقای عبداله ویسی، با توجه به توافق صورت‌گرفته، استعفای ایشان را پذیرفته و در ادامه مسیر زندگی و ورزش برای این مربی خوب فوتبال خوزستان آرزوی موفقیت می‌کند.در همین راستا مذاکرات برای هدایت تیم فوتبال صنعت نفت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر با چند گزینه آغاز شده و در روزهای آتی و بعد از جمع‌بندی نهایی، رسما سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود./ اخبار آبادان


بی‌پولی نفت، مانع از انتخاب راحت جانشین ویسی

مسئولان باشگاه نفت آبادان شنبه‌شب با استعفای عبدالله ویسی موافقت کردند و حالا باید برای انتخاب سرمربی جدید خود دست به کار شوند.

اگرچه نام‌هایی برای جایگزینی ویسی در فضای مجازی مطرح شده، اما اصلی‌ترین دغدغه مدیران باشگاه صنعت نفت در حال حاضر مسائل مالی است.

از آبادان خبر می‌رسد که بازیکنان و کادرفنی نفت آبادان از ابتدای فصل جاری کمتر از 15 درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌‌اند و مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند.

درچنین شرایطی اصلی‌ترین دغدغه مدیران باشگاه صنعت نفت حفظ بازیکنان کنونی در پی حل مشکلات مالی است. از سوی دیگر شنیده می‌شود برخی گزینه‌های سرمربیگری نفت آبادان نیز به مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند در صورتی به این تیم خواهند آمد که پول به تیم تزریق شود و مشکلات مالی برطرف شود.

مسئولان باشگاه صنعت نفت حالا به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی و در ادامه انتخاب سرمربی جدید هستند تا بتوانند برای نیم فصل دوم شرایط بهتری را به وجود بیاورند و در راستای بهبود جایگاه تیم اقدام کنند./ خبر آبادان


ویسی: فوتبال ایران بازیکن شاخص ندارد

عبدالله ویسی عصر شنبه پس از شکست سه بر صفر تیم اش مقابل تراکتور در نشست خبری افزود: ما قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم می‌توانستیم به گل برسیم که متأسفانه کم تجربه بودیم و مقابل تیم تراکتور و هواداران پرشورشان یک موقعیت بدست آوردیم که نتوانستیم از آن هم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: تیم تراکتور از ما بهتر فوتبال بازی کرد و در نیمه نخست ۲ گل دریافت کردیم و با این نتیجه به رختکن رفتیم.

ویسی اذعان داشت: در نیمه دوم علی رغم اینکه رویکردمان را تغییر دادیم و خوب شروع کردیم ولی به خاطر اینکه فوتبال باز را در برنامه داشتیم دوباره گل دریافت کردیم و در گلزنی موفق نبودیم.

وی با اشاره به حواشی اخیر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: متأسفانه حواشی همیشه اطراف این تیم بوده و ما با روحیه بسیار بد وارد تبریز شدیم و در این مدت بازیکنان با یکدیگر و حتی با من سرمربی چهار کلمه با هم حرف نزدیم و از لحاظ روحی روانی خوب نبودیم ولی با اینکه مقابل تیم گردن کلفت تراکتور بازی کردیم، خوب جنگیدند و تا آخر بازی دویدند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با توضیح این موضوع که من سه هفته قبل استعفا داده بودم ولی به توصیه مدیریت باشگاه تا پایان نیم فصل اول هدایت تیم را بر عهده داشتم و امروز با پایان نیم فصل رسماً کناره گیری می‌کنم و امیدوارم سرمربی جدید که تقریباً شصت روز از امروز فرصت دارد تیم خوبی را جمع کند تا بعداً بهانه‌ای نداشته باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه فوتبال ایران نتیجه گرا شده، یادآور شد: باید به سرمربی تیم‌ها فرصت داد تا با برنامه ریزی های خود تیم را به اهداف باشگاه نزدیک کند و بنده قبلاً در این خصوص این ادعایم را ثابت کردم.

ویسی در مورد نبود طالب اذعان داشت: طالب مصدوم بود و نمی‌توانست در بازی امروز شرکت کند.

گفتنی است: تیم صنعت نفت آبادان با شکست امروز با ۱۴ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته است./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: