کد خبر: ٢١١١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/30-١١:١٤

فرماندار ویژه آبادان،تمرکز، پیشگیری از ایجاد هرگونه شائبه، جلوگیری از تضییع حقوق نامزدها و صیانت از آرا مردمی از دلایل تاخیر در روند اعلام نتایج انتخابات شورای شهر آبادان عنوان کرد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و رسانه ی ستاد انتخابات آبادان شامگاه گذشته سید زین العابدین موسوی رئیس ستاد انتخابات شهرستان با تشریح انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:هدف ما صیانت از آرای مردم است. لذا با تمرکز و حساسیت بالا کار را جلو برده ایم. کیفیت کار برای ستاد از تاخیر زمان مهم تر است. انشالله به محض قطعیت نتایج، اعلام رسمی انجام خواهد شد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در آبادان گفت:از مجموع ۲۲۴۰۰۰واجد شرایط، ۹۳۹۰۸ نفر به عنوان رای دهند در انتخابات شرکت کرد که نزدیک به ۴۲ درصد مشارکت را شامل می شود. در همین بین جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با ۵۶۸۵۲ نفر حائز رتبه ی اول، جناب آقای محسن رضایی میر قائد با ۱۶۸۲۱ رای حائز رتبه ی سوم، جناب آقای عبدالناصر همتی با ۴۰۳۰ رای حائز رتبه ی سوم و جناب آقای سید امیر حسین هاشمی با ۲۹۲۲ رای حائز رتبه ی چهارم شدند.

وی افزود: انتخابات در آبادان الکترونیکی برگزار نشد و به دلیل استقبال گسترده و همچنین، شمارش آرا و تجمیع تا امروز طول می کشد.
۱۸۰ شعبه در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده برای انتخابات شورای شهر در نظر گرفته شده بود که شمارش این تعداد صندوق نیاز به زمان دارد. روز گذشته ۲ مورد تخلف انتخاباتی گزارش شد که توسط نیروهای نظارتی دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل گردید ضمن اینکه انتخابات در امنیت و سلامت برگزار شد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: