کد خبر: ٢٢٠٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/20-١١:٤٨

رئیس اتحادیه آرد و نان آبادان از برخورد تعزیرات با نانوایی هایی خبر داد که بی دلیل اقدام به تعطیلی می کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، امینی، رئیس اتحادیه آرد و نان آبادان اظهار داشت: برخی نانوایی هایی که در آبادان اقدام به تعطیلی کرده اند توسط بازرسان تعزیرات حکومتی علت تعطیلی بررسی می شود و اگر علت تعطیلی نانوایی ها برای آن ها موجه نبود با نانوا برخورد جدی می گردد.

او افزود: شهروندان می توانند شکایت های خود را در خصوص تعطیلی های خودسرانه در تماس با سمانه اداره صنعت،معدن و تجارت و همچنین سامانه رسیدگی به شکایت تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

امینی ضمن غیرقانونی دانستن عرضه نان به شهروندان با مبلغی افزایشی در حال حاضر ، ادامه داد: هفته ی آینده در استان نشستی برگزار می شود که در آن قیمت جدید نان اعلام میگردد.

رئیس اتحادیه آرد و نان آبادان قیمت هر قرص نان را به نرخ جدید در کشور بیش از پانصد تومان خواند که کارشناسان با انجام بررسی های لازم قیمت آن را حدود پانصد تومان پیش بینی کرده اند.

او با بیان آنکه همه ی نانوایان با وجود دمای هشتاد درجه ای گرما در محل کار خود، ملزم به زدن ماسک هستند از سرکشی بازرس های اداره ی صنعت،معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان از نانوایی ها خبر داد که در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در نانوایی ها برخورد لازم را صورت می بخشند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: