کد خبر: ١٨٩٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/07-١٤:٤٩

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این شرایط بحرانی از مسئولین انتظار بیشتری داریم.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر شکراله سلمان زاده؛ رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: شلوغی بازارها، مراکز خرید، پارک ها و فضاهای سبز آن هم در شرایطی که ظرفیت بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان تکمیل شده است و کارکنان بهداشت و درمان خسته تر از گذشته هستند، واقعا خجالت آور است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به کم اثر بودن محدودیت ها به دلیل پایین بودن نظارت ها و عدم بازدارندگی آنها تأکید کرد: در این شرایط بحرانی که تمام مجموعه بهداشت و درمان منطقه با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند، از مسئولین انتظار بیشتری داریم که ما را همراهی کنند.

سلمان زاده گفت: اگر خطرات ناشی از نوع جهش یافته بیماری دست کم گرفته شود و در اجرای دستورالعمل های پیشگیرانه سهل انگاری کنیم، خطر بزرگی در کمین خواهد بود و بیم فاجعه انسانی در منطقه خواهد رفت.

وی افزود: در چند سال گذشته زیرساخت های حوزه سلامت در منطقه به خوبی توسعه یافته و تجهیزات فراوانی فراهم شده است، اما به هر حال مجموع این امکانات ظرفیت معینی دارد و در صورت افزایش شدید تعداد بیماران کرونا در شهرهای تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، تاب مقاومت در برابر بار بیش از حد را نخواهیم داشت.

سلمان زاده یادآور شد: جدیّت در استفاده درست از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی در اجتماع، خودداری از تجمع در مکان های شلوغ و بدون تهویه و پرهیز از تردد غیر ضروری می تواند معجزه کند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی آبادان 

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1400/01/07 16:27
0
0
مسئولان از قبل از عید باید مسافرت را در کل کشور ممنوع می‌کردند که نکردند الان خودشون هم رفتن مسافرت کرونا ببرن یا بیاورند
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: