کد خبر: ١٨٢٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/07-١٥:١٠

سازمان منطقه آزاد اروند با مرکز آموزش عالی هوانوردی فرودگاهی کشور(دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری) تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.

 

به گزارش آبادان خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، این تفاهمنامه در غرفه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران و با حضور قدرت‌الله طمیمیان«معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند»، سیدعلی موسوی«معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند» و محسن قنبری«مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند» منعقد شد و همکاری مشترک در پذیرش دانشجو برای اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط با صنعت هوانوردی کشور در استان خوزستان و منطقه آزاد اروند، موضوع اصلی تفاهمنامه است.

برگزاری دوره‌های هوانوردی همچون مهمانداری، خلبانی، دیسپچری، خدمات فرودگاهی و... از مطالبات جدی فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند بود که برای اولین بار در تاریخ با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد اروند محقق شد.

به طور حتم با برگزاری دوره‌های هوانوردی، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور مهماندار، خلبان، دیسپچر و... از خط اروند در اقصی نقاط کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است، فرودگاه بین‌المللی آبادان جزو اولین فرودگاه‌های کشور است که در سال ۱۳۲۰ توسط شرکت ملی نفت ایران و به ‌دلیل وجود پالایشگاه احداث شد و با رونق گرفتن شهرهای آبادان و خرمشهر این فرودگاه نیز توسعه یافت تا جایی‌ که نخستین پروازهای خارجی از مهرآباد و سپس آبادان در نیمه دوم سال ۱۳۲۸ آغاز شد.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: