کد خبر: ١٨٢١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/03-١٥:١٧

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با انتشار پیامی از همراهی مجاهدانه و مجدانه سپاه پاسداران با حوزه سلامت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرنگار آبادان نیوز، در متن پیام دکتر شکراله سلمان‌زاده آمده است: بدون ذره‌ای تردید، در تمامی بزنگاه‌های حساس نظام مقدس و مانای جمهوری اسلامی، تکیه‌گاه مردمی و بزرگ به سپاه محبوب پاسداران و بسیج بوده است و این مجموعه‌ها در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی همچون کوهی استوار برای صیانت از حق و سلامت ملت همواره ثابت قدم بوده‌اند. 
در همین راستا در جنوب غرب خوزستان نیز دلاومردان سپاه و بسیج در ماه‌های اخیر که تلاشگران خدوم عرصه سلامت از جان گذشته و ایثارگر سپری برای محافظت از جان مردم شدند، نشان دادند که مردمی بودن تنها در کلام خلاصه نمی‌شود و برای در کنار ملت بودن نیاز است که "بسیجی" بود. 
اینجانب به نیابت از تمامی کادر بهداشت و درمان منطقه از عزیزان غیورم در سپاه و بسیج به خاطر همراهی دلسوزانه‌شان در انجام فعالیتهای جهادی، همراهی در اجرای طرح سردار  شهید سلیمانی برای ریشه‌کن کردن کرونا و در اختیار گذاشتن اردوگاه شهید باکری برای مرکز جدید نفس؛ صمیمانه قدردانی میکنم. 
سربازی ولایت افتخاری‌ست که خداوند متعال نصیب شما بزرگواران کرده است؛ در این مسیر عزت و سربلندی بیش از پیش‌تان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: