کد خبر: ١٣٨٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/02/18-٠٩:٤٩

پستچی امانتدار ۶ میلیارد ریال چک را به صاحبش بازگرداند.

 

آبادان نیوز :پستچی امانتدار ۶ میلیارد ریال چک را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش آبادان خبر ، امیر فلک الدین پستچی اداره پست خرمشهر، غروب روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت، در حین کار و توزیع مرسولات، کیفی حاوی حدود ۲۲۰ فقره چک، بیش از ۵۰ عدد سفته و سند و مدارک خودرویی را به ارزش ۶ میلیارد ریال پیدا میکند.

این پستچی امانتدار در حالی که خود در  شرایط سخت مالی قرار گرفته و پیگیر گرفتن یک  وامی ۲۰ میلیون تومانی است، کیف را با تمام محتویات به مسئولان خود تحویل میدهد ،پس از گذشت دو روز با شناسایی صاحب این کیف  که یک کاسب بوده، کیف مفقوده به او تحویل داده میشود.

امیر فلک الدین، پستچی ۳۷ ساله که دارای ۲ فرزند است، از شرایط زندگی اش که با این پول ها میتوانست تغییر کند، گفت: چک های حاملی که رقم قابل توجهی داشتند، علاوه بر اینکه  وسوسه انگیزه بودند میتوانستند بسیاری از مشکلات و گره های زندگی مرا حل کنند . اما معتقد هستم با انسانیت میتوان مشکلات را حل کرد نه پول.

 ابلقی پور، رئیس  اداره پست خرمشهر ضمن تشکر از این پستچی امانتدار گفت: فلک الدین چندین بار امانت داری و تعهد انسانی خود را ثابت کرد و ما به داشتن چنین انسان های شریف و خدومی  افتخار میکنیم .

در بازه های زمانی مختلف افراد متعددی با شغل های پستچی، رفتگر و پارکبان در آزمون امانت داری سربلند بیرون آمدند و این یعنی انسانیت همچنان جاری است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: