پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > امیدواری استقلال به ماندن در لیگ برتر


کد خبر: ٧٤٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/13-٠٨:٥٥

استقلال خوزستان در حالی در برابر نفت تهران به پیروزی رسید که این بازی به دلیل حساسیت آن برای تیم‌های در حال سقوط، به عبارتی ۶ امتیاز ارزش داشت.

 

 

 

 

 

 

 

استقلال خوزستان در حالی در برابر نفت تهران به پیروزی رسید که این بازی به دلیل حساسیت آن برای تیم‌های در حال سقوط، به عبارتی ۶ امتیاز ارزش داشت.

به گزارش آبادان نیوز ، از سری رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز (شنبه) تیم‌های استقلال خوزستان و نفت تهران و ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود خوزستانی‌ها به پایان رسید.

 گل این بازی را عادل کلاه‌کج در دقیقه ۶۱ بازی به ثمر رساند.

 این بازی را رضا عادل با کمک علیرضا ایلدروم و محمدرسول ذورقی قضاوت کرد و در آن به جونیور مارینی و حکیم نصاری (استقلال خوزستان) و فرید محمدی‌زاده و امیرحسین فشنگچی (نفت) کارت زرد نشان داد.

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، میثم دورقی، حکیم نصاری، عادل کلاه‌کج (۷۶- یونس دلفی)، یعقوب کریمی (۵۶- فرید بهزادی کریمی)، اسماعیل شریفات و جونیور مارینی (۸۲- محمد شریفی) بازی کرد.

 نفت تهران نیز در این بازی با ترکیب: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، محسن بنگر، علیرضا عزت کرامت، جهانبخش ذبیحی، پوریا امینی، امیرحسین یحیی‌زاده، حمید خدا بنده‌لو (۳۱- سینا خادم‌پور)، امیرحسین فشنگچی، رضا حبیب‌زاده (۷۲- عیسی آل‌کثیر) و امین منوچهری در برابر حریف صف آرایی کرد.

 نیمه اول این مسابقه گرچه با احتیاط از سوی بازیکنان دو تیم دنبال می‌شد، اما استقلالی‌های خوزستان چندین بار در محوطه جریمه نفت تهران فرصت گلزنی داشتند. در دو صحنه مشکوک نیز برخوردهای دروازه‌بان و مدافع نفت تهران در دقایق ۵ و ۴۵ با حکیم نصاری هافبک استقلال از سوی داور میدان خطای پنالتی تشخیص داده نشد و یک کارت زرد هم نتیجه اعتراض نصاری به تصمیمات داور بود.

 استقلال خوزستان با کسب این پیروزی ۲۳ امتیازی شد تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.

برگزاری مسابقه در روز اول هفته باعث کاهش استقبال تماشاگران از این مسابقه شد.

 بارندگی روزهای گذشته روی زمین چمن استادیوم غدیر تأثیر منفی گذاشته بود و بازی در زمین نامساعد به انجام رسید.

حمید خدابنده‌لو بازیکن نفت تهران در جریان نیمه اول مسابقه آسیب دید و در دقیقه ۳۱ جای خود را به سینا خادم‌پور داد.

بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال خوزستان در نیمه اول به قضاوت رضا عادل اعتراض داشتند و اندک هواداران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به داوری اعلام کردند.

موسی کولیبالی به‌دلیل مسائل مالی در این بازی هم برای استقلال خوزستان به میدان رفت. وحید نامداری و سعید زارع نیز به‌خاطر مصدومیت در بازی غایب بودند.

 در صحنه‌ای از نیمه اول بین فرید محمدی‌زاده از نفت تهران و جونیور مارینی از استقلال خوزستان برخوردی پیش آمد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

عبدالله ویسی در آخرین لحظات نیمه اول به‌دلیل اعتراض به قضاوت نامتعادل داور میدان از روی نیمکت اخراج شد. علی‌اکبر یوسفی سرپرست تیم نفت نیز به‌دلیل توهین به اعضای تیم استقلال خوزستان توسط داور اخراج شد.

 تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز در پایان مسابقه عبدالله ویسی و بازیکنان استقلال خوزستان را مورد تشویق قرار دادند.

تیم استقلال خوزستان امروز (شنبه) اولین شکست نفتی‌ها از زمان روی کار آمدن هومن افاضلی را رقم زد. نفت تهران در هفت مسابقه قبلی با مربیگری هومن افاضلی برابر تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، سیاه‌جامگان، گسترش فولاد، پیکان، سپاهان و نفت آبادان را بدون باخت سپری کرده بود.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: